Çok kötüyüm içim daralıyor ağlamak istiyorum sebebi de yok sizce neden?

Çok moralim bozuk canım sıkılıyor içim daralıyor ağlamak istiyorum herşeyden fazlasıyla sıkılıyorum sınava giricem onun stresini yaşıyorum sınavı kazanamazsam diye içimde kötü hisler var moralim alt üst oldu ağlamak istiyorum uyumak istiyorum hiçbişey yapmak istemiyorum hayattan sıkılmış durumdayım savaşacağım çok şey var ama ben çok güçsüzüm ve bunaldım ne yapmalıyım mesajın sonundada şu an gözyaşlarıma boğuldum cevaplarınız için teşekkürler.. 😢
Çok kötüyüm içim daralıyor ağlamak istiyorum sebebi de yok sizce neden?
Cevapla