
Birçok insan umursamaz davrandıgını göstermek adına etrafa gülücükler atarak aslında acılarını gizlemeye calısır..
peki sizde acılarınızı bu şekilde mi gizliyorsunuz?

Böle yazilari okuya okuya gecenlerde bende kendimi sorguladim 😊
Kuzenlerimle baya eglendik güldük vs derken. Allah neseni bozmasin deyince. Amin deyip ya ben gercekten neselimiyim yoksa sorunlarimi gizliyorum dedim.
Sonrada ya sorunlarimla illa depresyonami girmem lazim dedim bide kendi kendime. 😆
Yani sorunsuz degilim ama eglenmeyi gülmeyi gerekirse kendimle dalga gecmeyi seviyorum.
evet. aynen öyle cevreme guclu ve neselı gorunup , içimde yasıyorum
Kahkahası bol olan insanların yüzüne iyi bak doktor. Onların gözleri mezar taşı gibidir.
Güzel söz.
Acı paylaştıkça azalır ama bu devirde paylaşınca tam tersine çoğalıyor.
E öyle olacağına gülelim daha iyi :)
Sürekli gülen insanların iç dünyasında kaç tane zzzzz hayat olduğunu bilemezsiniz.
Cevap
2Cevap
olabilir tabi. beni duygusuzlukla suçlarlar mesela romantik şarkı pek dinlemem, romantik filmleri pek tercih etmem neden biliyo musun odun olduğumdan falan değil tam tersi aşırı romantik olduğumdan..
Evet aynen öyle.
Gülmek bazen de acıya alışmaktan dır.
doğrudur her yazımın ardına :D veya :) gülücük koymamın sebebi bu bence.
Evet öyleleri var ama çoğu gerçekten saçma insanlar öyle boş boş gülenler
Bazen sadece gülersiniz elinizden ötesi gelmez.
Olabilir tabiki kimsenin içini bilemeyiz
içime ata ata şiştim ben
Evet mesela ben 😢.
Kesinlikle :)
Ben mesela
Evet, ben...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar