Kardeş başa bela. Başına buyruk söz dinlemeyen bir kardeşle yaşamak kadar kötüsü yok sizce?

21 yaşındayım kendimden 4 yaş küçük kardeşimle başım dertte. Abi rolüne geçti sanki. Artık büyüdüğü için başa çıkamıyorum. Hep kendini haklı görüyor ,üstelik hayatıma engel oluyor. Tercihlerime yaşantıma. Anne baba sözü dinlemiyor. Ne yapmalıyız?
Kardeş başa bela. Başına buyruk söz dinlemeyen bir kardeşle yaşamak kadar kötüsü yok sizce?


Kardeş başa bela. Başına buyruk söz dinlemeyen bir kardeşle yaşamak kadar kötüsü yok sizce?
Cevapla