Baskalariyla tartismaktan korkuyorum.. bu korkumu nasil yenerim?

Korkak biri degilim aslinda... tek bir takintim var oda insanlarla tartismaktan kuslukten nefret etmem... whatsaptan telefondan ya da yuz yuze tartistigim zamanlar oldu.. elim ayagim titriyo o an ve kalbimin daha hizli carptigini hissediyorum... beni bilen alttan aldigimi ve agzimin acamiyacagimi bildigi icin o an daha cok ustume gelir..

Ben baskalarindan cekinmek istemiyorum.. kus olsamda gecmisteki insanlari unutup kendi yoluma bakmak istiyorum.. yolda sokakta karsilastigimda bir hos oluyorum.. sanki benim hakkimda kotu konusuluyo dusuncesi giriyo aklima.. gecmisimde hatalarim oldu (zina) ve bunu kus olduklarim iyi bilir.. yuzume vurulmasindan cekiniyorum.. allah rizasi icin guclu olmama tavsiye verirmisiniz.. tovbemi ettim artik dogru insanlarla dogru kararlarla hayatima devam etmek istiyorum..
Baskalariyla tartismaktan korkuyorum.. bu korkumu nasil yenerim?
Cevapla