Özgüven mi?
Tanınmamak mı?
Sanal olduğundan mı?
Niye, niçin, neden fake resimler kullanıyorsunuz?
Tanınmamak mı?
Sanal olduğundan mı?
Niye, niçin, neden fake resimler kullanıyorsunuz?
#Özgüven mi? - Şahsen benim kadar kendine güvenen hatta yer yer egosu tavan yapan biri olarak bu soruyu es geçiyorum.
#Tanınmamak mı? - Ben ancak kalitesini ispat etmiş insanları dünyama kabul ederim.
#Sanal olduğundan mı? - Net dünyası itin kopuğun dolu olduğu bir dünyadır. Filtreleme süzgeçinden geçirmek şarttır.
#Niye, niçin, neden fake resimler kullanıyorsunuz? Tipime değil kişilik yansımama gelsinler.
fotodaki benim hatta ne filtre var ne makyaj en doğal halimle bir ön kamera snapidir :D
eskiden netin yeni yeni yayıldığı dönemlerden insanlar çekinirdi kendi resimlerini koymaya isminide kimse yayınlamazdı gunumuzde hala fake resim kullananların cogu dusuncelerını daha rahat ıfade ettıklerını dusunduklerı ıcın bence fake resım kullanıyorlar... perde arkasına gecıp istedıgını soylemek daha kolay gelıyor...
aynen ya. bak ben maymunun götüne benziyorum. hiç resim koymuyorum. sahte resim ne yahu
Cevap
105Cevap
aslı burdayken fakeyle işim olmaz. kendime güveniyorum, kim tanırsa tanısın çekincem yoktur...
https://i.hizliresim.com/l9zJRX.jpg
yüzlerce, değişik "pozisyonlarda" yüzlerce resim, onlarca platform da. ne gerek var, işin esprisini neden anlayamıyorum. bende bunu soruyorum kendime. neden normal insanların hoşuna giden şeyler bana yavan geliyor?
Önceki hesabımda kendi ismim ve fotoğrafimla kullanıyordum. Canım çok yandı. Asla o hataya düşmem bir daha.
Hangi konuda yandı benide aydınlatır mısın? Hani dikkat edeyim
Kendi oturduğum semt ile alakali bir sıkıntı çıktı. Buradan değil 😊
Kendimi gostermenin gerek olduğunu düşünmüyorum. Tipten önce düşünceler önemsenmeli
Tabi sende haklısın
Nasrettin hoca gibi demissin 😂
Fake resim kullanmiyorum sadece resmimin yarisini kullaniyorum 😂 Inanmiyanlari instagramima yönlendiriyorum okadar basit. Kimseyi inandirmak zorunda da degilim sonucta.
yönlendirme levhasını göremedim ;)) instagram nedir ve ayrıca sana neden mesaj atamıyorum :D
Mesaj kutum kapali. bir sira yönlendiriodum artik birakdim. Kötü tecrübeler edindim.
@hytsngzl26 o yönlendirdiklerim sohnet amacli bir süre konusduklarim kisilerdi ayrica.
hmm anladım.. yasanan kötü tecrübeler bizide etkilioo ;)) merak etmiştim
Genelde hep kendi resmimi koyan insanımdır ama baktım ki çok mesaj ve tepkiler yağıyordu bende bitane netten şimdiki resmi koydum
Haklı sebeplerin var tabiki
Nolmalde başkasının fotolarnı atmam da işte
Bildiğin varsa kimse bişey diyemez
Yani teşekkür ederim saol
Fake fotoğraf desek daha isabetli olur >> tanınmamak için kullanıyorum ve fotoğrafım uzak doğuya ilgim olduğunu gösteriyor.
Doğrudur
Kadın göbek fotoğrafıyla nasılım soruyor.
Aratıyorsun göbek bile fake.
Yani o fotoğrafa iyi yorum alsan ne kötü yorum alsan ne.
Hahahha deme ya :D
Öyle birşeye gerek duymadım. Ama sanırım kendilerine olan güvenleri yok. Ya da tanınmak istemiyorda olabilirler.
Herşey olabilir
Sanal alemde pek resim kullanmam, paylaşmam da. Eğlencesine takılıyorum.
Anladım doğrudur
Niye fake olsun ki. Hayatı sahte olan doğru olacağını düşünmeden hareket eder.
Doğru olabilir
Düşüncen yani
Dürüstsen aklına bile gelmez sonuçta burada insanlar birbirine mesaj atabiliyor kimle konuştuklarını tanımaları görmeleri bilme hakları var ben şahsen görmediğim bir insanla konuşmak istemem.
Kendi fotomu koymak istemediğim için kendi çektiğim hayvan fotolarını koyuyorum. Tipime gore yazacak insanlardan kurtulmuş oluyorum böylece
fake kullanmadım hiç neden böyle bir şey yapabilirim diye düşündüm az önce gizlediğim bir şey olsa ya da gizlenmek istediğim birileri belki kullanırım ama demekki ihtiyacım yokmuş şükür ;)
Yoo benim fotoğraflarım gerçek. Ya bebekliğimdir ya da güncel fotoğrafım. Genelde bebeklik fotoğrafımı kullanmayı tercih ederim ama. Çok şeyapmam ben.
resmim vardı sınavımdan ötürü kaldırdım bu hükümet her yerde ajan dolu face twittter olsun baskılar ülkesi
Doğrudur iyi yapmışsın
Yok fake değil dudak izi benim el yazısı benim daha ne :P
Ee daha ne olsun :D
Bence pskolojik sorunları var. Burada kendi resmimi nasılım sorusunda gördüğümden beri kendimi pek ifşa etmiyorum dengesizler yüzünden :d
Onlar sorunlu ama :D
kızlar yakısıklı erkek arıyolar belkide sende erkeklerde fake kullanırkı birine dersini vermiştim böyle birininde 2 yorumla facesini bile aldım kızlar bu kdar saf
Sizde bu oyunları yapacak kadar düştünüz demekki, insanları tanımadan yargılamaya devam ederseniz iğnelenmeye devam ediliceksiniz
ben sadece o kıza dersini vermek için yaptım bikere asla fake kullanmam hatta resmimi gösterdiğim için begenmeyenler engelledi o engelleyenlerde senin gibi söylemişlerdi karakter demişlerdi
Zevklerimi Yansıtan Fotoğraflar Kullanıyorum Profilimde. Ayrıca Tipime Gerek Yok.
Bence de.. ya kullanmayin ya da kendiniz olun cok sacma ve itici.
Benim resmim beni simgeliyor. Başkasının resmini kullanmıyorum.
terazi var tartı var her şeyin bir zamanı var demişler...
Nazardan korkarım bu yüzden kendi resmimi asla koymam
Face'de bile kişi başına 3 hesap düşen bir ülkede yaşıyoruz. Sen neden fake diye soruyorsun :) bizim insanımız sahtecilikte devrim yapmış resmen :)
karı kız düşürmek için veya egolarını tatmin etmek için adama ya da kadına normalde güzel diyen yok burada ki fake fotosunu görüp yazıolar onunda poposu kabarıyor falan filandır yani
insan yakışıklı olunca bu kadar kız içinde rahat bırakmıyolardı , sürekli mesaj atıyolardı kaldırdım bende :(
Yazzık ya tabiki iyi yapmışsın :(
Sahteliği seviyor bu insancıklar. Falandan filandan fotoğrafı koyuyorlar :)
Evet öyle :)
cam aç deyince üzerine su dökülmüş kedi gibi kaçıyorlar 8)
Hah bide o var dimi :D
Hahahha başına çok gelmiş anlaşılan, geçmiş olsun :D
Bunu iltifat olarak algılarım ancak :D
Beni boş yere gaza getirme tanımadığım, sohbet etmediğim insanlara zaten cam açmam resmim de fake olacak kadar güzel değil, heleki böyle durumlar da kimseye bişey ispat etme zorunluluğum yok kapiş ;)
Fake resim kullanmıyorum , kullananları da uyarıyorum.
Fake degil ki...
Kim oldugumu bilmesinler, yuzum eskimesin, isteyen zaten gorebilir.
özgüven eksikliğinden dolayı kullanıyor olabilirler
Sacma buluyorum bende fake hesaplari bide gizli kullanicilardan nefret ediyorum
özgüveni arttırıyor galiba bende kullandım sonra ihtiyacım olmdığını farkettim
çirkinlikse çirkinlik ama yinede koyuyorz fotomuzu :D
bazıları koyamıyor işte :)
walla bu benim fake değil resmim, fake kullananlar cevap verin laaaan
ben hayvanları çok sevdiğim için ve kullanıcı adıma uysun diye :)
Al pacino varken ayıp olur bizim resim kullanmamız.
Tamam gerçek resmimi koyuyorum bundan sonra mutlumusun
fake foto sayılmaz aslında ama bunu kullanmamın sebebi görüşlerimi daha rahat paylaşıyorum
herkes senin kadar güzel ondandir. ikincisi korku ve guven eksikligi olabilir 3. de capkinlik amacla olabilir :)
çirkin oldukları için cogunluk oyle yapıyor bazıları ise fake resimler koyup ilgi çekmek istiyor
bilemedim şimdi :) fake to fake için :)
Doğrudur :))
Arkadaki bim lens değil tamam mı :)
Bence o Shop kimseyi kandırma :D
Gerçek valla :)
Çünkü senin kadar güzel olmuyor çoğu insan.
Teveccühünüz efenim nice güzel hatunlar gördüm burada
Kendi foto. m olsa da daha fazlasına gerek yok...
Haklısınız
Fakeler belli be kuzum
Vala bazıları o kadar Prof ki resim fake belli ama google bile bulamıyor :D
beni biliyon şapşik skype günlerimi xd xd
La öyle diyince yanlış anlama olmasın sadece show yaptın alt tarafı 😝😝
çıldırmış olmalılar hıaa :D
Bencede şattafaka :D
hahah :D :D işte buuuu :D :D
:D bencede
:D :D
Evet, bende merak ediyorum kanka.
Merakım gitmiş değil
Ben fakir değilim tağam mıaaa
Tağamm
valla fake değil benimki abla :D
Cevap veriyorum, gereksiz özgüvene karşıyım. :)
Fake değil de yandan yemişi olamaz mı
l*n kendinin resmin niye yok o zaman mk
Öncelikle soruyu sorarken kimseyi yargılamadan sordum ikincisi resmim var :)
Of bu kızları anladıysam pascal nouma oliyim ya
Gerçeğini koyunca site çöküyor.
Evet olabilir :D
anlatınsanıza ! duymadınızmı kızı!
Kimse bişey demedi :(
Kullanmıyorum dokunuyor 😏
Anladım :)
çünkü cry kadar sevimli değilim :/
Çünkü kaptan mağara adamı benden daha yakışıklı :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar