• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Niye fake resim kullanıyorsunuz bir anlatır mısınız?

Felan_Diil_Falan
Felan_Diil_Falan Takip Et
Yoda Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Özgüven mi?
Tanınmamak mı?
Sanal olduğundan mı?
Niye, niçin, neden fake resimler kullanıyorsunuz?
Niye fake resim kullanıyorsunuz bir anlatır mısınız?
Cevapla
Resim Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Mutebergecekuşu
    Mutebergecekuşu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 110
    +1 yıl

    #Özgüven mi? - Şahsen benim kadar kendine güvenen hatta yer yer egosu tavan yapan biri olarak bu soruyu es geçiyorum.
    #Tanınmamak mı? - Ben ancak kalitesini ispat etmiş insanları dünyama kabul ederim.
    #Sanal olduğundan mı? - Net dünyası itin kopuğun dolu olduğu bir dünyadır. Filtreleme süzgeçinden geçirmek şarttır.
    #Niye, niçin, neden fake resimler kullanıyorsunuz? Tipime değil kişilik yansımama gelsinler.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • dişi_yakarışı
    dişi_yakarışı Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 34%
    +1 yıl

    fotodaki benim hatta ne filtre var ne makyaj en doğal halimle bir ön kamera snapidir :D

    1
    0 Yorumla
  • hknaltdes
    hknaltdes Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    eskiden netin yeni yeni yayıldığı dönemlerden insanlar çekinirdi kendi resimlerini koymaya isminide kimse yayınlamazdı gunumuzde hala fake resim kullananların cogu dusuncelerını daha rahat ıfade ettıklerını dusunduklerı ıcın bence fake resım kullanıyorlar... perde arkasına gecıp istedıgını soylemek daha kolay gelıyor...

    0
    0 Yorumla
  • fallennn
    fallennn Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 39%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    aynen ya. bak ben maymunun götüne benziyorum. hiç resim koymuyorum. sahte resim ne yahu

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

29

Cevap

105

Cevap

  • emsalsizzKARA
    emsalsizzKARA Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    aslı burdayken fakeyle işim olmaz. kendime güveniyorum, kim tanırsa tanısın çekincem yoktur...
    https://i.hizliresim.com/l9zJRX.jpg

    1
    0 Yorumla
  • crazymeto
    crazymeto Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    yüzlerce, değişik "pozisyonlarda" yüzlerce resim, onlarca platform da. ne gerek var, işin esprisini neden anlayamıyorum. bende bunu soruyorum kendime. neden normal insanların hoşuna giden şeyler bana yavan geliyor?

    0
    0 Yorumla
  • AlttakiGörüşYalan
    AlttakiGörüşYalan Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 52%
    +1 yıl

    Önceki hesabımda kendi ismim ve fotoğrafimla kullanıyordum. Canım çok yandı. Asla o hataya düşmem bir daha.

    1
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Hangi konuda yandı benide aydınlatır mısın? Hani dikkat edeyim

      Yorumla
    • AlttakiGörüşYalan
      AlttakiGörüşYalan
      +1 yıl

      Kendi oturduğum semt ile alakali bir sıkıntı çıktı. Buradan değil 😊

      Yorumla
  • EkonometristKız
    EkonometristKız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Kendimi gostermenin gerek olduğunu düşünmüyorum. Tipten önce düşünceler önemsenmeli

    2
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Tabi sende haklısın

      Yorumla
    • Heyecanlıhayat
      Heyecanlıhayat
      +1 yıl

      Nasrettin hoca gibi demissin 😂

      Yorumla
  • ufuktakiElmas
    ufuktakiElmas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 64%
    +1 yıl

    Fake resim kullanmiyorum sadece resmimin yarisini kullaniyorum 😂 Inanmiyanlari instagramima yönlendiriyorum okadar basit. Kimseyi inandirmak zorunda da degilim sonucta.

    0
    4 Yorumla
    • hytsngzl26
      hytsngzl26
      +1 yıl

      yönlendirme levhasını göremedim ;)) instagram nedir ve ayrıca sana neden mesaj atamıyorum :D

      Yorumla
    • ufuktakiElmas
      ufuktakiElmas
      +1 yıl

      Mesaj kutum kapali. bir sira yönlendiriodum artik birakdim. Kötü tecrübeler edindim.

      Yorumla
    • ufuktakiElmas
      ufuktakiElmas
      +1 yıl

      @hytsngzl26 o yönlendirdiklerim sohnet amacli bir süre konusduklarim kisilerdi ayrica.

      Yorumla
    • hytsngzl26
      hytsngzl26
      +1 yıl

      hmm anladım.. yasanan kötü tecrübeler bizide etkilioo ;)) merak etmiştim

      Yorumla
  • mihribann1
    mihribann1 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 961 cevap paylaştı.

    Genelde hep kendi resmimi koyan insanımdır ama baktım ki çok mesaj ve tepkiler yağıyordu bende bitane netten şimdiki resmi koydum

    0
    4 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Haklı sebeplerin var tabiki

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      +1 yıl

      Nolmalde başkasının fotolarnı atmam da işte

      Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Bildiğin varsa kimse bişey diyemez

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      +1 yıl

      Yani teşekkür ederim saol

      Yorumla
  • antaly_ali
    antaly_ali Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Fake fotoğraf desek daha isabetli olur >> tanınmamak için kullanıyorum ve fotoğrafım uzak doğuya ilgim olduğunu gösteriyor.

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Doğrudur

      Yorumla
  • -Eyll-
    -Eyll- Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadın göbek fotoğrafıyla nasılım soruyor.
    Aratıyorsun göbek bile fake.
    Yani o fotoğrafa iyi yorum alsan ne kötü yorum alsan ne.

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Hahahha deme ya :D

      Yorumla
    • -Eyll-
      -Eyll-
      +1 yıl

      He ya dündü sanırım :D

      Yorumla
  • Veronic
    Veronic Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Öyle birşeye gerek duymadım. Ama sanırım kendilerine olan güvenleri yok. Ya da tanınmak istemiyorda olabilirler.

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Herşey olabilir

      Yorumla
  • Mr_sadri
    Mr_sadri Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Sanal alemde pek resim kullanmam, paylaşmam da. Eğlencesine takılıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Anladım doğrudur

      Yorumla
  • Halil289
    Halil289 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 35%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 693 cevap paylaştı.

    Niye fake olsun ki. Hayatı sahte olan doğru olacağını düşünmeden hareket eder.

    1
    3 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Doğru olabilir

      Yorumla
    • Halil289
      Halil289
      +1 yıl

      Ne doğru olabilir?

      Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Düşüncen yani

      Yorumla
  • techsmith
    techsmith Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Dürüstsen aklına bile gelmez sonuçta burada insanlar birbirine mesaj atabiliyor kimle konuştuklarını tanımaları görmeleri bilme hakları var ben şahsen görmediğim bir insanla konuşmak istemem.

    0
    0 Yorumla
  • Roxette
    Roxette Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Kendi fotomu koymak istemediğim için kendi çektiğim hayvan fotolarını koyuyorum. Tipime gore yazacak insanlardan kurtulmuş oluyorum böylece

    0
    2 Yorumla
    • BaMbinoO
      BaMbinoO
      +1 yıl

      Hayvan fotolarini gören hayvanlar toplanır. Ak etrafına.. Çok riskli :D

      Yorumla
    • Roxette
      Roxette
      +1 yıl

      @BaMbinoO şu an farklı bir foto var zaten..

      Yorumla
  • iloveizmir
    iloveizmir Takip Et
    Xper 6 Yaş: 47
    +1 yıl

    fake kullanmadım hiç neden böyle bir şey yapabilirim diye düşündüm az önce gizlediğim bir şey olsa ya da gizlenmek istediğim birileri belki kullanırım ama demekki ihtiyacım yokmuş şükür ;)

    0
    0 Yorumla
  • gοLge
    gοLge Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 39%
    +1 yıl

    Yoo benim fotoğraflarım gerçek. Ya bebekliğimdir ya da güncel fotoğrafım. Genelde bebeklik fotoğrafımı kullanmayı tercih ederim ama. Çok şeyapmam ben.

    0
    0 Yorumla
  • devrimciche
    devrimciche Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    resmim vardı sınavımdan ötürü kaldırdım bu hükümet her yerde ajan dolu face twittter olsun baskılar ülkesi

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Doğrudur iyi yapmışsın

      Yorumla
  • bonjourrr
    bonjourrr Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Yok fake değil dudak izi benim el yazısı benim daha ne :P

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Ee daha ne olsun :D

      Yorumla
    • bonjourrr
      bonjourrr
      +1 yıl

      ;) ;)

      Yorumla
  • Nutabella
    Nutabella Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bence pskolojik sorunları var. Burada kendi resmimi nasılım sorusunda gördüğümden beri kendimi pek ifşa etmiyorum dengesizler yüzünden :d

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Onlar sorunlu ama :D

      Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    kızlar yakısıklı erkek arıyolar belkide sende erkeklerde fake kullanırkı birine dersini vermiştim böyle birininde 2 yorumla facesini bile aldım kızlar bu kdar saf

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Sizde bu oyunları yapacak kadar düştünüz demekki, insanları tanımadan yargılamaya devam ederseniz iğnelenmeye devam ediliceksiniz

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      +1 yıl

      ben sadece o kıza dersini vermek için yaptım bikere asla fake kullanmam hatta resmimi gösterdiğim için begenmeyenler engelledi o engelleyenlerde senin gibi söylemişlerdi karakter demişlerdi

      Yorumla
  • A-12T99
    A-12T99 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Zevklerimi Yansıtan Fotoğraflar Kullanıyorum Profilimde. Ayrıca Tipime Gerek Yok.

    0
    0 Yorumla
  • ucurumdayım
    ucurumdayım Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Bence de.. ya kullanmayin ya da kendiniz olun cok sacma ve itici.

    0
    0 Yorumla
  • g___ozgur
    g___ozgur Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 42%
    +1 yıl

    Benim resmim beni simgeliyor. Başkasının resmini kullanmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • yeterartıknickname
    yeterartıknickname Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 431 cevap paylaştı.

    terazi var tartı var her şeyin bir zamanı var demişler...

    0
    0 Yorumla
  • нейтральны
    нейтральны Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Nazardan korkarım bu yüzden kendi resmimi asla koymam

    0
    0 Yorumla
  • BaMbinoO
    BaMbinoO Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    Face'de bile kişi başına 3 hesap düşen bir ülkede yaşıyoruz. Sen neden fake diye soruyorsun :) bizim insanımız sahtecilikte devrim yapmış resmen :)

    0
    0 Yorumla
  • nvllivs_in_verba
    nvllivs_in_verba Takip Et
    Yoda Yaş: 109
    +1 yıl

    karı kız düşürmek için veya egolarını tatmin etmek için adama ya da kadına normalde güzel diyen yok burada ki fake fotosunu görüp yazıolar onunda poposu kabarıyor falan filandır yani

    0
    0 Yorumla
  • ItsK3zO
    ItsK3zO Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    insan yakışıklı olunca bu kadar kız içinde rahat bırakmıyolardı , sürekli mesaj atıyolardı kaldırdım bende :(

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Yazzık ya tabiki iyi yapmışsın :(

      Yorumla
  • Rakharo
    Rakharo Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Sahteliği seviyor bu insancıklar. Falandan filandan fotoğrafı koyuyorlar :)

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Evet öyle :)

      Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    cam aç deyince üzerine su dökülmüş kedi gibi kaçıyorlar 8)

    0
    10 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Hah bide o var dimi :D

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      yok kameram bozuldu, yok ben konuşmayı tercih ederim, yok yengemler oturmaya geldi anammmm kaçacak delik çok :D

      Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Hahahha başına çok gelmiş anlaşılan, geçmiş olsun :D

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      2012 den beri buradayım bırak da uzmanlaşalım :) sen fake misin

      Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Bunu iltifat olarak algılarım ancak :D

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      cam açmamak için bu da başka kaçış tabi :)

      Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Beni boş yere gaza getirme tanımadığım, sohbet etmediğim insanlara zaten cam açmam resmim de fake olacak kadar güzel değil, heleki böyle durumlar da kimseye bişey ispat etme zorunluluğum yok kapiş ;)

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      ben anlayacağımı kapiş :)

      Yorumla
    • -arne
      -arne
      +1 yıl

      Naber @scare? Cam açma konusunda senden cesuru senden delikanlısı senden daha yiğidi yokmuş diyorlar. Yoooğamına dedim ya. Harbi o kadar delikanlı adam mı dedim inanmadım. Şimdi kendi gözlerimle gördüm. Harbi çok cesur aslan gibi adammışsın hee. Büyüksün reis.

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      @-arne bence de galatasaray şampiyon olur

      Yorumla
  • Soren
    Soren Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Fake resim kullanmıyorum , kullananları da uyarıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • sliently
    sliently Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    Fake degil ki...

    Kim oldugumu bilmesinler, yuzum eskimesin, isteyen zaten gorebilir.

    0
    0 Yorumla
  • Emrecan93
    Emrecan93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    özgüven eksikliğinden dolayı kullanıyor olabilirler

    0
    0 Yorumla
  • finemaxcp
    finemaxcp Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sacma buluyorum bende fake hesaplari bide gizli kullanicilardan nefret ediyorum

    0
    0 Yorumla
  • TıbbiAtık
    TıbbiAtık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    özgüveni arttırıyor galiba bende kullandım sonra ihtiyacım olmdığını farkettim

    0
    0 Yorumla
  • blacks1989
    blacks1989 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 591 cevap paylaştı.

    çirkinlikse çirkinlik ama yinede koyuyorz fotomuzu :D

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      bazıları koyamıyor işte :)

      Yorumla
  • barışaksu
    barışaksu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    walla bu benim fake değil resmim, fake kullananlar cevap verin laaaan

    0
    0 Yorumla
  • kötü_kedi
    kötü_kedi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    ben hayvanları çok sevdiğim için ve kullanıcı adıma uysun diye :)

    0
    0 Yorumla
  • pesimist23
    pesimist23 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Al pacino varken ayıp olur bizim resim kullanmamız.

    0
    0 Yorumla
  • Devadon
    Devadon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Tamam gerçek resmimi koyuyorum bundan sonra mutlumusun

    0
    0 Yorumla
  • çikolatasoslu_cips
    çikolatasoslu_cips Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    fake foto sayılmaz aslında ama bunu kullanmamın sebebi görüşlerimi daha rahat paylaşıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Birtannn
    Birtannn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    herkes senin kadar güzel ondandir. ikincisi korku ve guven eksikligi olabilir 3. de capkinlik amacla olabilir :)

    0
    0 Yorumla
  • sevimlierkek
    sevimlierkek Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    çirkin oldukları için cogunluk oyle yapıyor bazıları ise fake resimler koyup ilgi çekmek istiyor

    0
    0 Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı.

    bilemedim şimdi :) fake to fake için :)

    1
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Doğrudur :))

      Yorumla
  • pilav_ustu_az_kuru_2
    pilav_ustu_az_kuru_2 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Arkadaki bim lens değil tamam mı :)

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Bence o Shop kimseyi kandırma :D

      Yorumla
    • pilav_ustu_az_kuru_2
      pilav_ustu_az_kuru_2
      +1 yıl

      Gerçek valla :)

      Yorumla
  • KadınVirtüözü
    KadınVirtüözü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Çünkü senin kadar güzel olmuyor çoğu insan.

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Teveccühünüz efenim nice güzel hatunlar gördüm burada

      Yorumla
  • HuysuzDeve
    HuysuzDeve Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    Kendi foto. m olsa da daha fazlasına gerek yok...

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Haklısınız

      Yorumla
  • khaleesi91
    khaleesi91 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Fakeler belli be kuzum

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Vala bazıları o kadar Prof ki resim fake belli ama google bile bulamıyor :D

      Yorumla
  • SeynSeynn
    SeynSeynn Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    beni biliyon şapşik skype günlerimi xd xd

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      La öyle diyince yanlış anlama olmasın sadece show yaptın alt tarafı 😝😝

      Yorumla
    • SeynSeynn
      SeynSeynn
      +1 yıl

      aynen güneş gözlüğü + sigara + espriler + okey oynadık yeterli olmuştur asıfjaosdfj

      Yorumla
  • Kava-banga
    Kava-banga Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    çıldırmış olmalılar hıaa :D

    0
    4 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Bencede şattafaka :D

      Yorumla
    • Kava-banga
      Kava-banga
      +1 yıl

      hahah :D :D işte buuuu :D :D

      Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      :D bencede

      Yorumla
    • Kava-banga
      Kava-banga
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • HardIPlay
    HardIPlay Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Evet, bende merak ediyorum kanka.

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Merakım gitmiş değil

      Yorumla
    • HardIPlay
      HardIPlay
      +1 yıl

      Dur bakalım şimdi gider kanka

      Yorumla
  • -arne
    -arne Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben fakir değilim tağam mıaaa

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Tağamm

      Yorumla
  • shutstaffel
    shutstaffel Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    valla fake değil benimki abla :D

    0
    0 Yorumla
  • lnsanity
    lnsanity Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Cevap veriyorum, gereksiz özgüvene karşıyım. :)

    0
    0 Yorumla
  • Tayyar-Ağa
    Tayyar-Ağa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Fake değil de yandan yemişi olamaz mı

    0
    0 Yorumla
  • GüneşBenim
    GüneşBenim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    l*n kendinin resmin niye yok o zaman mk

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Öncelikle soruyu sorarken kimseyi yargılamadan sordum ikincisi resmim var :)

      Yorumla
    • GüneşBenim
      GüneşBenim
      +1 yıl

      Of bu kızları anladıysam pascal nouma oliyim ya

      Yorumla
  • Zenith
    Zenith Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Gerçeğini koyunca site çöküyor.

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Evet olabilir :D

      Yorumla
    • Zenith
      Zenith
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • NadiaLB
    NadiaLB Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    anlatınsanıza ! duymadınızmı kızı!

    0
    2 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Kimse bişey demedi :(

      Yorumla
    • NadiaLB
      NadiaLB
      +1 yıl

      boşveer

      Yorumla
  • asiyesii
    asiyesii Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Kullanmıyorum dokunuyor 😏

    0
    1 Yorumla
    • Felan_Diil_Falan
      Felan_Diil_Falan
      +1 yıl

      Anladım :)

      Yorumla
  • ÇizgiliKedi
    ÇizgiliKedi Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    çünkü cry kadar sevimli değilim :/

    0
    0 Yorumla
  • first_class_aviator
    first_class_aviator Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Çünkü kaptan mağara adamı benden daha yakışıklı :D

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (74)
Devamını Gör(119)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Niye fake resim kullanıyorsunuz bir anlatır mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden fake fotoğraf kullanıyorsunuz? 63 cevap verildi
Neden fake foto kullaniyorsunuz? 19 cevap verildi
Neden fake foto kullanıyosunuz? 18 cevap verildi
Neden fake fotoğraf koyuyorsunuz? 13 cevap verildi
Neden fake fotoğraf koyuyorsunuz? 21 cevap verildi
Neden fake fotoğraf koyuyorsunuz? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨