Ben maviyi çok seviyorum mesela.
Mavi: Mükemmeliyetçidirler🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋💙
Mavi: Mükemmeliyetçidirler🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋💙
Turuncu şu şarkıdan dolayı :)
Mendilimin Dört Ucu
Turuncudur Turuncu
O Yârdan Mektup Gelmiş
Almak Boynumun Borcu
Dumanlı Dağlar Bana Dar Geliyor
Oğlanlara Evlenmesi Zor Geliyor
Ayakkabım Var Benim
Altları Delik Deşik
Kaynatama Zor Geldi
Beş Tane Beşibirlik
Dumanlı Dağlar Bana Dar Geliyor
Oğlanlara Evlenmesi Zor Geliyor
Ocakta Süt Pişiyor
Toprak Tenceresinde
Gel Yârim Konuşalım
Mutfak Penceresinde
Dumanlı Dağlar Bana Dar Geliyor
Oğlanlara Evlenmesi Zor Geliyor
Maviyi bende cok severim:)
Mavi rengi seven erkekler, kadınlarına nazaran çok daha sakin, daha dengeli olurlar. Çalışıp, yaşamlarını kazanmak zorunda olduklarının farkındadırlar. Onların iş hayatlarında fırtına estiren duygusal hislere de yer yoktur. Mavi rengi seven erkekler iş yaşamlarında duygularına duvar çekerler. Yöntemi değil, içlerinin sesini dinleyerek çalışmayı tercih ederler.
Açık yeşil (nil yeşili)
assets.bastanyarat.com/.../...-duvar-boyasi-30.jpg
Yeşil rengi seven insanlar genellikle üretken, çevresiyle uyumlu, içten ve doğayı seven insanlardır. Aynı zamanda hareketlerinde dengeli ve düzenlidirler.
Kesinlikle :) :)
Siyah diyeyim :D
Bu kadınların kimi de sert ve soğuk olurlar. Siyah rengin parlak, gösterişli olanını seçen kadınlar ise, öbürlerine hiç benzemezler, neşeli, mutlu, huzurdan hoşlanan, keyif alan kişilerdir.
Eig için teşekkürler canım :)
Cevap
122Cevap
Siyah Renk Sahip Olduğum Her Şey Siyahtır. Mesela Dolabımda 1-2 Haftada Bir Mecburi Bulunduğum Bir Yerden Dolayı Giymek Zorunda Olduğum Bir Kaç Renk Daha Var. :)
Siyah rengi seven insanlar genellikle özgüveni yüksek, azimli ve kararlı kimselerdir. Kendi kararlarını kendileri vermek isterler.
Eyvallah. Ve Verirler. ;)
Kendi Kararlarını.
Öyle ^^
@haticenuuuur söyle bakıyım l*n şu hardal rengi mi ne o ne oluyo öyle pantalonlar varya ama biraz daha soft ve açık bir tonunu düşün :D
r. Bu nedenle, sorumluluk ve yönetim gerektiren işlerde başarılı olan birinin sarı rengi seviyor olmasına şaşırmamak gerekir. Sarı rengi seven insanlar ilgi çekmekten ve her şeyin kendi kontrollerinde olmasından hoşlanırlar. İşlerin kendi kontrollerinden çıkmasına ise tahammül edemezler.
mavi yeşil ela bu ucrenk benim için en önemli renkler dir.
Renklerle kişilik analizinde, mavi rengi sevenlerin biraz kıskanç olduklarını belirtmemiz gerekmektedir. Mavi rengi sevenler, sevindiklerinde ya da üzüldüklerinde bunu oldukça iyi bir şekilde abartırlar. Mavi rengi sevenler çok çabuk aşık olabilirler. Mavi rengi sevenler aynı zamanda da oldukça duygusal insanlardır.
biraz kıskançlık değil kıskançim sanırım :) abartma konusunda bilmiyorum a arttığımi düşünmüyorum.., mavi rengi sevenler cok cabuk asik olabilir mi.. iii :D fena darbe vurmuşsun ya orda :) ve son olarak gerçekten duygusalim :) inanmam gerçi böyle şeylere ama doğru çıkınca da bilmiyorum :D bir afalliyorum falan :) :D dicek sözüm yok :) :D
Mor.
Mutluluğun rengi mordur inanmıyosan göz altlarıma bak.
Mor rengi seçen erkeklerde mor kadınlarından farklı değildirler. Pahalı eşyalar, lüks onların yaşam felsefesidir, üstelik bu konuda çok da abartılıdırlar. Öyle herkesle dost olmazlar.
Öyle herkesle dost olmazlar. sadece bu doğru :D
İnsan bir aaa beni tarif ettin derdi ://
Beni anlatsan bana anlatırsın :)
Ben de maviyi severim. Aslında en çok lilayı severim. Ama kıyafetlerde erkeğe pek yakıştıramadığım için tercih etmiyorum. Bir de parıltılı laciverti severim. Yıldız gibi Ara ara parlayan ışıltıların olduğu laciverti severim. Düşündüm de bu şekildeki kırmızı da hoştur.
Mavi siyah kirmizi😉😉 dersler konusu disinda mukemmeliyetciyim dogridur
Duruşları, kıyafetleri ve her şeyleriyle çok düzenlidirler. Her şeyleri uyum içinde görünür. Kurallara çok bağlıdırlar.
Çevreden yaşam dolu, neşeli görülseler de somurttukları günler boyunca hayalet gibi gezdikleri de olmaktadır. Aslında içteki gerçeklerin bir biçimde dışa vuruş şeklidir, nedeni ise o dışa vuran taraf, onların gerçek yüzleri olmasıdır.
Hahahaah benden bahsediyosun sen 😄😄😄😄
bu aralar kırmızıya çok ilgim var yeni telefonumu bile kırmızı renk alıcam özetle bakalım :)
her rengin durumuna göre güzelliği olduğunu düşünüyorum
sevdiğin renk sorusuna cevabım genelde bu olur
şimdi sen açıkla bakalm.
Karakterimiz bi' renk tonuna kaldıysa vay canına..
Siyah.
Siyah renk seven, hüznün ve kederin kadınıdır. Yaşam serüvenleri hayal kırıklıkları ve aldanmalarla geçer. Çevreden yaşam dolu, neşeli görülseler de somurttukları günler boyunca hayalet gibi gezdikleri de olmaktadır. Aslında içteki gerçeklerin bir biçimde dışa vuruş şeklidir, nedeni ise o dışa vuran taraf, onların gerçek yüzleri olmasıdır. Bu kadınların kimi de sert ve soğuk olurlar
Sert ve soğuk kısmı tutmuş olabilir.
Mavi
ama bildiğin mavi değil
mavi rengi sevenlerin biraz kıskanç olduklarını belirtmemiz gerekmektedir. Mavi rengi sevenler, sevindiklerinde ya da üzüldüklerinde bunu oldukça iyi bir şekilde abartırlar. Mavi rengi sevenler çok çabuk aşık olabilirler. Mavi rengi sevenler aynı zamanda da oldukça duygusal insanlardır.
Şimdi kankiş aqua mavi, haki yeşili, mürdüm, kavuniçi, nar çiçeği rengi ve taba rengi 😂
Mavi Kırmızı Beyaz Siyah :
Kırmızı rengi tercih edenlerin kişilik analizlerinde, bu kişilerin güç ve iktidara düşkün olduklarını görülmüştür. Kırmızı güçtür, iktidardır, kırmızı tercih edenler kapasite ve gücünü dengeli kullanır. Ayrıca gücünü yetenekleri doğrultusunda kullanmasıyla tanınır
Günlük hayatlarında değişiklikler yaşamak, onlar için olağan bir durumdur. Bu sebepten masa başı gibi durağanlık isteyen işler onlara göre değildir, aktive olmuş hallerini oturdukları yerden değil de, hareket halinde iken sergilemek isterler.
En çok seni seviyorum
Üzgünüm beyfendi.
^^.^^
En sevdiğim Yeşil rengi...
. Bu kişiler doğru bildiğinde ısrarcıdır, otoritesi ve inandırıcılığı ile çevresindekileri etkilemeyi başarır. Bazen abartıya kaçarak megaloman küstah bir kişilik sergileyebilir.
teşekkür ederim...
galiba en büyük zaaf'da bu olsa gerek :)
Mavinin her tonu, siyah ve lacivert
Çalışıp, yaşamlarını kazanmak zorunda olduklarının farkındadırlar. Onların iş hayatlarında fırtına estiren duygusal hislere de yer yoktur. Siyah renk seven erkekler, düşünce özgürü ve düşünceli olanlardır aynı anda sert kişiliklidirler.
teşekkür ederim.
Çirkinlerin rengi mavi 😃
Bu kişiler, çevreleri ve kendileri ile barışıktır; az ile yetinir, sabırlı ve metanetlidir.
Morcivert simdi Ben dengesiz mi oluyorum?
Çok yönlü olan mor rengi sevenler, hem sanata yatkın kişilikleri, hem de yaratıcılıkları ile tüm ilgileri üzerlerine çekmektedirler. Gösterişe önem veren mor rengi sevenleri eleştirirseniz, bir tartışma yaşamanız muhtemeldir.
bende mavi ama onu söylemişsin gri diyrum
Alçak gönüllülüğü ifade eden, uzlaştırıcı ve denge unsuru olan bir renktir. Ciddiyet ve hareketsizliği çağrıştırır. Çoğu devlet kurumunda ağır basan renk olduğundan oldukça fazla tercih edilir.
İki renk seviyorum siyah ve beyaz💝
Siyah renk seven, hüznün ve kederin kadınıdır. Yaşam serüvenleri hayal kırıklıkları ve aldanmalarla geçer. Çevreden yaşam dolu, neşeli görülseler de somurttukları günler boyunca hayalet gibi gezdikleri de olmaktadır.
Yaratılış gereği düzeni olması, elinin her işe yatkın olması ve becerileri onun diğer yanlarıdır. İtinalı ve pozitif düşünce tarzı, onu zaman içinde sert ve acımasız birisi yapsa dahi adaletli ve doğru insan olması başkalarına karşı dürüst davranmasını sağlamaktadır.
Vavv beni tarif etmiş siyah rengi😊 peki ya beyaz?
Maviyi çok severim :)
Günlük hayatlarında değişiklikler yaşamak, onlar için olağan bir durumdur. Bu sebepten masa başı gibi durağanlık isteyen işler onlara göre değildir, aktive olmuş hallerini oturdukları yerden değil de, hareket halinde iken sergilemek isterler.
Sadece #Siyah...
Diğerleri renkten bile saymıyorum.
Maviyi Severim.
Kişiliğim İse Öyle Birkaç Kelimeyle Anlatılamaz.
Mavi, kırmızı , yeşil
Kırmızı rengi tercih edenlerin kişilik analizlerinde, bu kişilerin güç ve iktidara düşkün olduklarını görülmüştür. Kırmızı güçtür, iktidardır, kırmızı tercih edenler kapasite ve gücünü dengeli kullanır. Ayrıca gücünü yetenekleri doğrultusunda kullanmasıyla tanınır
Bence pek alakası yok güçle iktidarla hiç isim olmaz
Günlük hayatlarında değişiklikler yaşamak, onlar için olağan bir durumdur. Bu sebepten masa başı gibi durağanlık isteyen işler onlara göre değildir, aktive olmuş hallerini oturdukları yerden değil de, hareket halinde iken sergilemek isterler.
Benimle alakası olmayan şeyler bunlar.
Bu guru bir başka ya benim en çok sevdiğim renk lajivert :D
Mavi dicektim :-) ama ogrendim kiyafette bile tek renk mavi seviyorum
Benim sevdiğim renk te MAVİ.
Gece Mavisi
Mavi çok yoğun olarak ya da koyu tonlarda kullanılırsa insana sıkıntı verebilir. Açık mavi ise buzu çağrıştırır ve insanda soğukluk ve yalnızlık hissi uyandırabilir. Mavi güvensizliğe, aşırı duygusallığa ve tembelliğe neden olabilir. Bundan dolayı, karamsar kişiler için uygun bir renk değildir.
siyah lacivert mor özellik le sarı
Bu karakter grubunun genel özellikleri; girişkendirler, ayrıntılar üzerinde düşünmezler, çalışma alanları dağınıktır, onları toparlayacak birine ihtiyaç duyarlar, eğlenceli ve hareketlidirler, mutluluk ve enerji yayarlar, dikkatsizdirler, hazır cevaptırlar, ikna edicidirler, sorunlara ilginç çözümler bulurlar, meraklıdırlar.
Gök kuşağının tüm renkleri
Günlük hayatlarında değişiklikler yaşamak, onlar için olağan bir durumdur. Bu sebepten masa başı gibi durağanlık isteyen işler onlara göre değildir, aktive olmuş hallerini oturdukları yerden değil de, hareket halinde iken sergilemek isterler.
yeşil ela karsımı sabahları ela olur denizde açık yeşil olur yeşil ela arası değişir özet istiyrom
lacivert mavi koyu bordo gibi oluyor patlıcan morumu diyorlar.
Yeşilll ve mavi:))
Duruşları, kıyafetleri ve her şeyleriyle çok düzenlidirler. Her şeyleri uyum içinde görünür. Kurallara çok bağlıdırlar.
Turuncu
Turuncu rengi seven insanlar genellikle Bazen de gösterişe yatkınlık, sürekli haklı olma ve üstün gelme isteği görülebilir.
Pembe :D
Pembe rengi seven insanlar, ki bunlar genellikle kadınlardır, duygusal, neşeli, sorumluluklarının bilincinde ve biraz ürkektir, fakat çekingenliklerini fazla belli etmezler.
bende mavi :)
Duygusal alanda da iniş, çıkışları ani, hızlı olur, tıpkı sevinç ve üzüntüde olduğu gibi, bir an neşeli iken hemen akabinde üzüntünün kollarına kendilerini atıverirler, bu duygu kontrolsüzlüğünden doğan ahenksizlik onları şaşkına çevirir.
sari
Davranış, hareketlilik bakımından da durağan bir tablo sergilerler. Yüzleri boş ve manasız baktığı zaman bilesiniz ki, konuşulan konu ağır, onlar bakımından oldukça çok yüksektir.
sarı :)
Bu karakter grubunun genel özellikleri; girişkendirler, ayrıntılar üzerinde düşünmezler, çalışma alanları dağınıktır, onları toparlayacak birine ihtiyaç duyarlar, eğlenceli ve hareketlidirler, mutluluk ve enerji yayarlar, dikkatsizdirler, hazır cevaptırlar, ikna edicidirler, sorunlara ilginç çözümler bulurlar, meraklıdırlar.
SİYAH MAVİ KIRMIZI :d
Duruşları, kıyafetleri ve her şeyleriyle çok düzenlidirler. Her şeyleri uyum içinde görünür. Kurallara çok bağlıdırlar. Önemli olan onlara göre işin özünü anlamak ve sonucu elde etmektir. Bu yüzden kararlarını uygularken gözleri başka bir şey görmez. Siyah tartışmalı bir renktir. Bir taraftan karanlık güçler, suç ve kötülük ile düşünülürken diğer taraftan sadakat, sebat, dayanıklılık, ihtiyat, bilgelik ve güvenilirlik ile ilişkilendirilir.
siyah beyaz pek ümidim yok ama bakalım
Siyah renk seven erkekler, düşünce özgürü ve düşünceli olanlardır aynı anda sert kişiliklidirler. Yaşamdan zevk almayı bilmezler, şayet böyle bir zevk alma olayı onlar için, günah sayılır, soğuk kalmayı tercih ederler.
Beyaz seven bir erkek ise asla korkak ve de çekingen bir yapıda olamaz. Tersine zalim ve soğukkanlı bile olabilirler. Heyecanını dışarı yansıtmayan, sabit ve sakin yapılı bir insan kimliği çizerler, onların yaşamında telaş olmadığı gibi bir de, düzenli, aşırı derecede titiz yapıdadırlar.
yaşamdan zevk almayı bana sor, atmışsın ama tutmamış en azından son paragraf tutmamış ilk görüşte,
2. çok doğru :D
pembiş
Hayatın, pek çok ağır konu ve gerçeklerden oluştuğunu bilirler ve sadece neşe için yaşamamayı öğrenmiş bir ruh halleri vardır.
Siyah :')
Siyah renk seven erkekler, düşünce özgürü ve düşünceli olanlardır aynı anda sert kişiliklidirler.
Mavinin 50 tonu :)
Bu kişiler, çevreleri ve kendileri ile barışıktır; az ile yetinir, sabırlı ve metanetlidir.
Sabırlı değilim maalesef
Barışık olduğumda söylenemez
Ama mükemmeliyetçiyimdir
Siyahı seviyorum.
Siyah rengi seven insanlar genellikle özgüveni yüksek, azimli ve kararlı kimselerdir. Kendi kararlarını kendileri vermek isterler.
Mor. Ama çok koyu
Çok yönlü olan mor rengi sevenler, hem sanata yatkın kişilikleri, hem de yaratıcılıkları ile tüm ilgileri üzerlerine çekmektedirler. Gösterişe önem veren mor rengi sevenleri eleştirirseniz, bir tartışma yaşamanız muhtemeldir.
kara...
Siyah tartışmalı bir renktir. Bir taraftan karanlık güçler, suç ve kötülük ile düşünülürken diğer taraftan sadakat, sebat, dayanıklılık, ihtiyat, bilgelik ve güvenilirlik ile ilişkilendirilir.
En sevdigi renk mor olan kadin :)
Bu rengi tercih eden kadınlar lüks düşkünüdürler. Tarihe bile dönüp bir bakacak olur isek, sosyeteye, saray erkânına mensup kadınların ilk renk tercihleri hep mor renk olmuştur. Bu bir abartı değildir tamamen gerçektir. Mor rengi seven kadınlar içinde saltanat, lüks, zarafet, rahat bir yaşam, ün, mevkii sevmeyen çok az bir kitledir.
Yeşil
Orta yollu tiplerdir. Dikkat çekici hatalarda bulunmazlar. En belirgin yönleri her yerde mutlu olabilmeleri ve hallerinden memnuniyet duymalarıdır. Sabırlıdırlar.
Siyaha aşığım :)
Siyah rengi seven insanlar genellikle özgüveni yüksek, azimli ve kararlı kimselerdir. Kendi kararlarını kendileri vermek isterler. Bu özellikleri ile iş hayatında başarılı olabilirler, fakat inatçılık ve aşırı hırs gibi olumsuzlukları dengelemeleri gerekir.
Teşekkür ederim
Lacivert
Mavi rengi seven erkekler, kadınlarına nazaran çok daha sakin, daha dengeli olurlar. Çalışıp, yaşamlarını kazanmak zorunda olduklarının farkındadırlar. Onların iş hayatlarında fırtına estiren duygusal hislere de yer yoktur.
Beni tarif etmişsin resmen. Yorum için teşekkürler.
Siyah
Yaşamdan zevk almayı bilmezler, şayet böyle bir zevk alma olayı onlar için, günah sayılır, soğuk kalmayı tercih ederler.
Fusya ve tonları
Pembe rengi seven insanlar, ki bunlar genellikle kadınlardır, duygusal, neşeli, sorumluluklarının bilincinde ve biraz ürkektir, fakat çekingenliklerini fazla belli etmezler.
Doğru
Gri=/
Gri rengi seven insanlar genellikle olaylardan uzak durmayı tercih ederler. Kuralcı, tutucu ve hareketsiz yanları ağır basabilir. Karamsarlık ve içe kapanıklığa da neden olabilir. Aktif ve dışa açık insanlar griyi bunaltıcı bulurlar.
Çok teşekkür ederim
Lacivert 😊
Günlük hayatlarında değişiklikler yaşamak, onlar için olağan bir durumdur. Bu sebepten masa başı gibi durağanlık isteyen işler onlara göre değildir, aktive olmuş hallerini oturdukları yerden değil de, hareket halinde iken sergilemek isterler.
Vay tişiklirsipirgirl 😊
Siyah
Çevreden yaşam dolu, neşeli görülseler de somurttukları günler boyunca hayalet gibi gezdikleri de olmaktadır. Aslında içteki gerçeklerin bir biçimde dışa vuruş şeklidir, nedeni ise o dışa vuran taraf, onların gerçek yüzleri olmasıdır.
Her renk güzeldir :)
Davranış, hareketlilik bakımından da durağan bir tablo sergilerler. Yüzleri boş ve manasız baktığı zaman bilesiniz ki, konuşulan konu ağır, onlar bakımından oldukça çok yüksektir.
Öyle ama burçlar ve isimlerde önemli farklı karakterler
Sarı
İlgi çekici ve karizmatik yapılıdırlar. Dışarıdan bakılınca sevimli, kıpır kıpır, hikayeler anlatıp güldüren ve gülen birini görüyorsanız onları hemen tanırsınız.
Yesil severim💚
Sakinleştiricidir ve sinir sistemi üzerinde doğal bir etki yapar.
Siyah
Çevreden yaşam dolu, neşeli görülseler de somurttukları günler boyunca hayalet gibi gezdikleri de olmaktadır. Aslında içteki gerçeklerin bir biçimde dışa vuruş şeklidir, nedeni ise o dışa vuran taraf, onların gerçek yüzleri olmasıdır.
benim maviydi ama açıklamışsın
mavi pembe vazgeçilmezimdir :D
Farketmez... :) Ruh halime göre değişiyo ;)
Mm oldu ^^
Özetlesene be :@ Tey Allam yaa :D :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar