En yakin arkadasim manita yapti, ne yapmaliyim?

Benden 9 saat kücük olan bir arkadasim var. Dogdugu ilk saniyeden beri en yakin arkadasim. Ayni siniflardaydik, ayni apartmanda oturduk. Hatta ilk askimiz bile ayni insandi o baska mesele. Beraber büyüdük ve yedigimiz ictigimiz ayri gitmezdi. Simdi kendinden 2 yas kücük sevgili yapti ve tabir caizse kicima bir tekme atti. Artik bensiz geziyo, bensiz egleniyo. Sevgilisi var tamam anliyorum ama terk edilmis hissediyorum. Nasil söyliyim, ben onun yaptigi gibi onsuz hic olamadim. O yokken eglenemedim. Baska insanlarda var tabi hayatimda ama asla onunla oldugu gibi olmuyo. Napmam lazim. Gercekten zor durumdayim
En yakin arkadasim manita yapti, ne yapmaliyim?
Cevapla