
Çok istediklerimiz genelde olmuyor nedense..
peki neden olmuyor
hep birlikte düşünelim mi?

Çünkü kanaat etmek gerek..
Nasıl adamın birisi bir haneye girer ve en güzel yerde aman ben oturayım düşüncesi olur ve ev sahibi buna binaean o adamı haneye belki almaz bile..
Ama diğer adam; aman yeter ki gireyim girsem bana kafidir der. bu hane sahibini memnun eder ve onu en güzel yere oturtur.. Öylede Kainatın sahibi hırs ile tamah edenlere tokat vuruyor, kanaat etmesini bilenlere daha çok ve güzelini veriyor..
biz bile; çirkefçe isteyen bir dilenci ve utanan sıkılan doğru düzgün istemeyen bir dilenci arasında kalsak hangisine veririz?
Aza kanaat etmek lazım ki çoğu bulabilelim, hırs ile tamah etmek bize zarar verir.
bu hayatın sen bakıyorken soyunamıyorum deme şeklidir :)
güzel bir benzetme :)
teşekkürler :)
*İmkansızımsı olduğu için cazip gelmiştir ve çok istemişizdir
*Olmayacağına emin olduğumuz ve kendimizi yemek için istemişizdir (maksat uğraş olsun)
*Çok istediğimiz şeylerde odaklandığımız şey elde etme yolları değil sahip olduğumuz anki mutluluktur. Bu nedenle genelde tek bir yönden yaklaşırız, her yolu düşünemeyebiliriz..
Anlayamadığım bir konu en istediklerimiz olmuyor ne kadar dua etsen yalvarsan da olması için çaba da göstersen yine olmuyor hayırlısı değil, kısmet değilmiş gibi lafları da sevmiyorum mantıklı da bulmuyorum bana göre yanlızca istediği olmadığı için kendi kendilerini teselli etmeye çalışıyorlar
Cevap
8Cevap
Otobüste giderken sağ bakarsın ve gördüklerini istersin ama solda kaçırdıklarını yaşarsın.
Ters orantıyı derslerde de sevmedim hayatın içinde de sevmiyorum.
İstediklerim için çabalamıyorsak kendiliğinden istedik hadi olsun diye bekliyorsak olmaz. Ama eğer gerçekten çabalarsa mutlaka er ya da geç istediğimiz gerçekleşiyor.
Herhalde yaradan o olmadanda yaşayabilirsini öğretiyor bize ;)
Herkes dünyaya istediği zamanda, konumda ve mekanda gelmiyor. Buna bağlı olarak da istekleri çoğu zaman gerçekleşmiyor en iyisi realist olmak.
Allah bizim için daha hayirlisini düşündüğü için olmuyodur diretmemek lazim
Ben bir şeyi çok istersem olmasın hiç umrumda olmaz. İstediğim şeyin olmadığı zamanda vardır bundada bir hayır var deyip şükrederim bunada şükür
belki olmaması olmasından daha iyidir... fazla düşünce kalbide yorar aklıda..
psikologlar hep der, gerçekleştirebilir hayaller kurun.
Sürekli armut armut diye sayıklasak armut agzımıza girer mi? Girmez.
İstemek yetmez. hareket lazım :/
Çünkü hayat bize kapa çeneni burada planlari ben yaparim diyor
Vardır bir hayir diyorum her zaman, olana da olmayana da...
çok istediklerimin neden olmadığını üzerinden zaman geçince anladım hep , hayırlısı değil çünkü
Oluyur da elimizden kaçırıyoruz görüyoruz ve ya görmezden geliyoruz... hepsi bu
Çünkü Allah hayırlı zamanda, hayırlısıyla veriyor. Hemen istediğinde değil.
nasip degildir, kaderde yazili degildir hayirli degildir hersey sorgulanmaz degil mi
Onsuz olmaz diye kendini şartlıyorsun yaradanda onsuzda olabileceğini ve kudretini sana ispatlıyor olay bu
Düşün düşün 💩tur işin😒😒
ısmarlama secmiyorum üzgünüm
O seyi cok istedimiz icin
Yas olgunlasinca tecrube konusuyor. mikula bey
Kendinden pay biç abi
Yarayı kaşırsan kan akar :(
olmuyor işte belki de istemeyi bilmiyoruz biz...
Hayırlısı değil demek
Hakkımızda hayırlısı değilse hiç olmasın zaten.
Murphy Kanunları kanka
Genelde aklımdan geçen şeyler olmuyor :)
Olmayası vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar