Insanların bakışlarından çok fazla rahatsızlık olmak?

Yolda yürürken, otururken, okulda vs. Insanların bakışlarından rahatsız oluyor musunuz? İçimden hep acaba yüzümde bir şey mi var? Kıyafetime bir şey mi dökülmüş? diye geçiriyorum o an ve inanılmaz sinirleniyorum. Öyle ki ne var! diye bağırasım geliyor. Bakmasam bile karşımdakinin bana baktığını hissediyorum ve ister istemez bir tedirginlik oluşuyor. Benim de bazen birini incelediğim olur ama fark ettirmeden ve kısa süreli... Rahatsız edecek kadar asla bakamam. Sizce bu denli rahatsız olunmasının sebebi nedir?
Insanların bakışlarından çok fazla rahatsızlık olmak?
Cevapla