Çok donuk soguk bir yapım var. Sempatik olmak istiyorum?

Arkadaşlar ben cok heyecansız, soğuk, donuk sessiz bir insanım. Ama istiyorum ki sempatik olmak hemde çok. İnsanlar beni sevsin bana yaklasırken cekinmesin vs. kendimi ne kadar degistirmeye kalksam olmuyor degisemiyorum. Cok yapmacık oluyor. Ama benim böyle olmamam gerekirdi.
Çok donuk soguk bir yapım var. Sempatik olmak istiyorum?
Cevapla