Ben kendimi güzel hissediyorum ama kimse iltifat etmiyor neden acaba?

Ben sormuyorum kimseye ama kimsede iltifat etmiyor bazen tatlı diyen oluyor ama iltifat pek duymak çirkinmiyim ki acaba her güzel övülürmü çevresindekiler tarafından iltifat edilmiyorsa çirkinmiyimdir
Ben kendimi güzel hissediyorum ama kimse iltifat etmiyor neden acaba?
Cevapla