Tamam biliyorum ben normalde buna karşiyim , evet yatagin ustunde oturup kahvalti etmek olmaz, dokulur falan olmaz yani... Ama boyle biseyede hayir diyemezdim.. sonucta okadar ugrasmis dimi ayip olur 😞😞😞😞
Yatakta yemek yersek carpilirmiyiz gercekten? deneyen oldumu 😅🙊?
Türk gelenek ve Göreneklerinde hijyenik önemli faktördür
Yemekten once mutlaka ellerin yikanmasi Sabahlari eller yatakta olduğundan mikroplar bulaşmış olduğundan " hadi oğlum ellerini ve yüzünü yika" vurgusu bundan olsa gerek
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bende ayni öyle düşünüyorum da... Boyle manzaraya hayir denilemezdi
En İyi Cevaplar