
Bazen insanın canını yakıyorlar
söylediklerimizle yakıyorlar bazen duygularımızla oynuyorlar
bazende dilimizin ucuna gelip diyemediklerimizden yakıyorlar canımızı
Ama hangisi daha cok acıtıyor sizde
söyledikleriniz mi? yoksa söyleyemedikleriniz mi?

İnanması zor gibi gözükse de, söylediğim şeylerden pişmanlık duymam, zira mutlaka iki kez düşünüp öyle söylerim. Söylemediğim bir şeyin ise belirli ve kendimce doğru bir gerekçesi vardır ve keşke söyleyebilseydim dememi gerektirecek bir duruma hiç düşmedim. Bu nedenle cevabım c şıkkı, hiçbiri :)
Teşekkür ederim :)
tabiki bir şeyi söyledikten sonra pişman olmak. ama dier seçenekte yüzde 50 ihtimal var :D
Keşke söyleseydim demek daha çok acıtır bence söylemediklerim için yapmadıklarım için pişman olmaktansa söylediklerim için yaptıklarım için pişman olmayı tercih ederim en azından hep aklımda olacak olan şeyi gerçekleştirmiş olurum eğer söylemezsem ben geçmişe dönüp keşke derim.
söyleyebilseydim demek...
Cevap
11Cevap
Söylemek isteyipte söyleyemediğim, yapmak isteyipte yapamadığım aklıma mantığıma uymayan şeylere hep izin vermiş olmanın ve kalbimin sesine yenik düşmemin pişmanlığı var içimde. Hep içimde kalacak, benimle birlikte yaşayacak biliyorum.. Ama hayat devam ediyor..
Bence her ikisi de. Soyleyince karsi taraf uzuldu diye acitiyor, soylemedigimiz zaman kendimize fazlalik yaptigi icin acitiyor.
"Sustuğun hiçbir cümleden konuştuğun kadar pişman olmazsın"
Söylememiş olmayı tercih ederim. Söyledikten sonra geri döndüremiyor insan.
Orhan babanın söylediği gibi "Dil yarası, en acı yara imiş. Dudaktan kalbe bir yol var ki sevgi ve şefkatten imiş".
Keşke söyleyebilseydim aileme eşcinsel olduğumu :(.
Söyleyemediklerim , yaptıklarımdan değilde yapamadıklarımın hatasını çekiyorum zaten hep.
Soyleseydim demek icin gec degil. Soylemeseydim daha cok acitir
Genelde keşke soylemeseysim oluyor bende. Cünkü çok pişman oldugum oluyor
İçinde kalanlar daha çok acıtır insanı. Sustukları, gidemedikleri, isteyip alamadıkları. Bu yüzden keşke söyleyebilseydim demek daha çok acıtır.
Sonu pişmanlık ikisininde hangisi daha acı ne fark eder?
Keşke söyleyebilseydim demek bana göre ama herkeze göre değişir. Çünkü kimi insanlar yaptıklarından kimi insanlarda yapamadıklarından pişmandır.
yaptığını telafi edersin ama yapamadığın geçmiş gitmiş geri gelmez
Keşkelerin hepsi ayrı ayrı kanatır içini ama 'yapmasaydım be keşke' dediklerim hep daha fazla.
d-şaklara tekme yemek acıtır usta öyle bir acıtırki hayatı bırakıp gidesin gelir
Soruyu okuduguna eminmisin?
okudum okudum keşke söyleyebilseydim demek daha çok acıtır
icimize atipta kendimizi kirdikgimiz o cumleler
Söyleyecek çok şey olupta söyleyememek.
Söyleyemediklerimiz daha çok acıtır bence.
Söyleyememek acıtır içimi
Söylenemeyenler daha çok can yakıyor bence
İkiside pişman edebilir
Keşkelerle hiç yaşamadım. Allaha şükür
Keşke soyleyebilseydim
keske söyleseydim demek..
keşke söylemeseydim demek acıtır
Keşke soyleseydim.. bu daha aci
Keske soyleyebilseydim daha cok acitir
Söyleyemediklerimiz..
Keske soyleseydim
2. si
Keşke söyleseydim.
Söyleyememek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar