Hayatta hangisini daha çok kullanmak mutsuz eder? Hangisi daha kötü? Siz en çok hangisini kullanıyorsunuz?
3 ay
Hayatta hangisini daha çok kullanmak mutsuz eder? Hangisi daha kötü? Siz en çok hangisini kullanıyorsunuz?
Cevap
3Cevap
Keşke dememek en iyisi.
Yapilana bagli geri dönülmeyecek şeylerse yapmamak daha iyi pişman olmaktansa
Yapmadığın şeyin pişmanlığı daha büyüktür
Keşke yapsaydım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence “keşke yapsaydım” daha ağır geliyor, çünkü içinde kaçırılmış bir ihtimal, merak ve pişmanlık var 😔 “Keşke yapmasaydım”da en azından bir deneyim, bir ders oluyor. Ben hayatta daha çok denemekten yanayım, o yüzden elimden geldiğince “keşke yapsaydım” dememeye çalışıyorum 🙂✨