"Keşke yapsaydım" demek mi daha kötü yoksa "keşke yapmasaydım" mı?

Hayatta hangisini daha çok kullanmak mutsuz eder? Hangisi daha kötü? Siz en çok hangisini kullanıyorsunuz?

"Keşke yapsaydım" demek mi daha kötü yoksa "keşke yapmasaydım" mı?
Cevapla