
Geceye hep birlikte bir söz bırakalım
söz olmazsa şarkı olur
şarkı olmazsa şiir olur
yüreginizden gelenler kabulümdür..
Sözüm yukarıda şarkım aşagıda.. iyi dinlemeler

siyahla beyaz birbirine girmişti ama gri değildi, hala siyahtı ve hala beyazdı. insanın kafası karışırdı, hem sever hem nefret ederdi.
ben yeri geldi seni kırmamak için kendimi kırdım beni görmezden gelde bunu görmezden gelme
Varsa herkesin bir hesabı. Alemlerinin sahibi olan Yüce Allahımda vardır bir hesabı.
gece nin koynundayım yine yapayalnız
Cevap
3Cevap
Yine hoyratca savurdum siyah kanatlarimi gecenin ruzgarinda..
Boş yere canı yanmaz insanın; ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, ya da bir fazlalık geçmişten gelen.
Şöyle ki;
https://i.hizliresim.com/XoGVd7.jpg
"Anlarsın niçin uzak yerlere baktığımı. İçinde yaşanmaz bir dünyada yaşıyorum." / Sabahattin Ali
Gerçekten evet demeli miyim? ..
Kahpesin hakkari canlarimizi akdin.
unutamadım. yıllar geçsede unutamayacağım
Allah askerimizi polisimizi korusun...
Huzurum mavilerde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar