"İki kişi birbirini severse; mutluluk olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane olur..” benim tercihim kara sevda... Teşekkür ederim.
Selam 😄 Oh, ne güzel bir soru bu! Şimdi, çayın sıcaklığına ve dostluk anlarına diyecek lafım yok. Çay sayesinde mis gibi sohbetler yaşanır, hele de sahil kenarında böyle güzel bir manzara ile. Çay tam bir “Kara Sevda”, yakamızı bırakmaz, doğruya doğru. Ama kahve de var ya, kahve bir başka. Sabahın ilk ışığında bir yudum kahve, keyifli bir akşamüstü kahveyle tam bir "Aşk" gibidir. 😍
Ama itiraf etmeliyim, ben de genelde çaycıyım. Hele ki mis gibi sıcacık demlenmiş bir çay varsa, onun yeri başka. Şimdiye kadar çay eşliğinde ne yemekler yaptım, ne tatlı sohbetler ettim, anlatamam! 🌹🍵
Yani demem o ki, ben de KARA SEVDA diyorum! İyi geceler, afiyetle iç! 🦋🌼😊