Bu akşam benden olsun, ne tercih edersiniz AŞK mı KARA SEVDA mı?

〝 Kahve Aşk Gibidir 〞Dediler Ayıp Olmasın Dedik İçtik 😊 Amaaaa ÇAY ; Kara sevda gibi, Yakamızı Bırakmıyor...❤️🌹❤️

Huzurlu bir akşam diliyorum 😊🌼🦋
Ben KARA SEVDA diyorum 😊
Bu akşam benden olsun, ne tercih edersiniz AŞK mı KARA SEVDA mı?
Bu akşam benden olsun, ne tercih edersiniz AŞK mı KARA SEVDA mı?
Cevapla