Ben 17 yaşındayken babam vefat etti. Babam öldükten sonra annem çalışmayı düşünmedi bile ben bide abim var çalışmaya başladık ben tüm kazandığımı eve getirirken abim 1 kuruş getirmedi bide benden alıyordu. Sonra öğrendik ki kumar oynuyormuş ve borç batağına düşmüş kaç defa eve dayak yemiş geldi eve bile geldiler kaçmaya çalıştı 42 bin tl borç yapmış. Bizim bunu ödemeniz mümkün değildi. Abim o annem olacak kadınla iş birliği yapmışlar. Bigün geldiler evleniyorsun dediler. Ben daha 19 yaşındayım evlen dediler karşı çıkınca abim defalarca dövdü. Sonradan öğrendim ki evlilik bahane beni borcu olduğu adama satmışlar kurtulmak için. Yalvardım ama umurunda olmadı beni 37 yaşında ki adama verdiler ben oraya alışana kadar utana sıkıla neler çektiğimi Allah bilir kendimi nasıl değersiz hissetmiştim. Şükür ki adam kötü biri değil. Bigün vurmadı dövmedi bana değer verdi. 1 sene önce oğlum oldu. O iki şeytana hiç gostermedim bile. 3 4 gün önce annem aradı abim yine biraz borç yapmış odeyemiyorlarmis bana yalvardı yardım et diye yüzüne kapattım bana bunları yaşatan insanlara yardım etmek istemiyorum siz olsanız edermiydiniz kendinizi benim yerime koyup cevap verin lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz olsanız ne yapardınız bu durumda yardım eder miydiniz arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben yardım etmeyeye karar verdim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar