Beni satan abimle annem şimdi benden yardım istiyor napmaliyim sizce?

Ben 17 yaşındayken babam vefat etti. Babam öldükten sonra annem çalışmayı düşünmedi bile ben bide abim var çalışmaya başladık ben tüm kazandığımı eve getirirken abim 1 kuruş getirmedi bide benden alıyordu. Sonra öğrendik ki kumar oynuyormuş ve borç batağına düşmüş kaç defa eve dayak yemiş geldi eve bile geldiler kaçmaya çalıştı 42 bin tl borç yapmış. Bizim bunu ödemeniz mümkün değildi. Abim o annem olacak kadınla iş birliği yapmışlar. Bigün geldiler evleniyorsun dediler. Ben daha 19 yaşındayım evlen dediler karşı çıkınca abim defalarca dövdü. Sonradan öğrendim ki evlilik bahane beni borcu olduğu adama satmışlar kurtulmak için. Yalvardım ama umurunda olmadı beni 37 yaşında ki adama verdiler ben oraya alışana kadar utana sıkıla neler çektiğimi Allah bilir kendimi nasıl değersiz hissetmiştim. Şükür ki adam kötü biri değil. Bigün vurmadı dövmedi bana değer verdi. 1 sene önce oğlum oldu. O iki şeytana hiç gostermedim bile. 3 4 gün önce annem aradı abim yine biraz borç yapmış odeyemiyorlarmis bana yalvardı yardım et diye yüzüne kapattım bana bunları yaşatan insanlara yardım etmek istemiyorum siz olsanız edermiydiniz kendinizi benim yerime koyup cevap verin lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz olsanız ne yapardınız bu durumda yardım eder miydiniz arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben yardım etmeyeye karar verdim.
Beni satan abimle annem şimdi benden yardım istiyor napmaliyim sizce?
Cevapla