Fazla mütevazılık ego belirtisi midir?

Fazla mütevazilik ego belirtisi midir? Portekizlilerin böyle bir sözü varmış: Fazla mütevazilik ego belirtisidir. Ne kadar doğru bir söz sizce?
Evet, ego belirtisidir.
Hayır, ego belirtisi değildir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Guzel goruslere 1 xper.
Güncellemeler
+1 yıl
guncel.
Fazla mütevazılık ego belirtisi midir?
Cevapla