
Aglayan birisi gördügünüzde neler yapacagını bircok kişi gördü
Peki tam tersi olsaydı
Kahkahalarla gülen birisi görseniz
ne yaparsınız?

O anki piskolojime bağlı. Abi gülerdim heralde ama nadirde olsa çok sinirliysem. Birkere olmuştu kovalaya bilirimm ordan belli olmaz yani insanların ruh hali değişkendir.
Ağlayan biri diye sormuştun onuda burada cevaplim ona hertürlü destek olmayı denerim ters piskoloji. Olarak. Önce birsu alırım içsin sonra sakinleştirmeyi. Denerdim. :)
aslında benim ve arkadaşlarımın herzaman yaptığımız bir şey, bizce normal, başkalarınca anormal bişe varmıdır merak ettim şimdi :D
O benim Affedilmeyen.
Gülmek sokakta ve kahkaha bizim toplumuzda ayıplayanlar var.
Fakat aksine karşılık verilmesi gereken bir durumdur.
Ben bu çocuğu gördükten sonra gülmeyi unuttum kaç gündür
www.islahhaber.net/...cocuklar-vurdu----48150.html
Çok acı yüreğim parçalandı bu yavruya
Evet acı bir durum ancak sorunun temelinde bu degil..
acıkcası.. daha fazla konusacak söz var
Haklısın ama şu an ki ruh halim bu inan
Cevap
25Cevap
Ben bazen millet bakmasin diye sesli gülmüyorum ☺️ Deli demesinler simdik diyorum...
Gülenide oh ne güzel rahat gülüyor diyorum icimden yani..,
bu kişi ben oluyorum. sokakta gülme krizine girdiğim bile oldu. :D
hiç dışardayım diye olağan gülüşümü değiştiremem :)
Ben de hafifçe güler gecerdim yanından (: bir ihtimal akıl sağlığını sorgulardim ama tek başına gülüyorsa
:D nasıl güldüğüne bağlı eğer garip gülüyosa dikkat çekmeye çalışıyorsa yanımdakine özürlümüdür nedir derim :D
kulağına bakarım büyük ihtimal blethoot kulaklığı vardır biriyle konuşup gülüyordur.
Rahatsısiz edici dikkat cekmek amaclı bir gülüşse, acırım haline :-)
ne guzel mutlu, derim.
az once sokakta agladim. kahkahayla gulmeyi tercih ederdim.
anırarak manyak ne biçim gülüyor falan derdim herhalde ama düzgün bir şekilde gülüyorsa hiçbirşey demem
Çok edepsizce cahilce bence.. cik cik der devam ederim
Telefonla konusurken kahkaha atiyorsa sorun yok ama kendi kendine gulerse zaten akli gidiktir be. Kim guler ki oyle?
Edepsiz ahlaksız diyip ayakkabımın tekini karın boşluğuna atar yere yığar bi' cigara içerim.
Heralde içinde kalmış belkide içinde kırılmıştır der geçerim...
gıcık edercesine, rahatsız olacagı bicimde bir bakıs atarım :D ayar oluyolar
Bende gülerdim böyle bir yapım var yani karşımda birisi kahkaha atarsa gülerim
Belkide büyük bir Acısını bastırmak için kahkaha atıyordur bende tebessüm eder geçerim.
eşlik ederdim, ağlamaya da eşlik ediyorum hatta ne yazık ki düşen birini görünce istemsizce kahkaha atmışlığım olmuştur.
Kahkaha atarak sesli bir şekilde gülenlere sinir oluyorum ben
ay aha ben,) insanlar bana tuhaf bir bakış atıyor ama kimin umrunda,)
Kahkahayı bırak yüksek sesle konuşanlara bile kıl oluyorum..
Mk öküzü milleti ne rahatsiz ediyon guluyon adam gibi gul diye söylenirim
Ben gulen cemaatinden oldugum icin hep gulerim hic rahatsiz etmez:)))
Bir şey yapmam. Hem sokağın ortasında herkesin duyacağı bir sesle kahkaya atması gerekmez bence.
Kadında itici buluyorum ama bir kere gülerse sıkıntı yok sürekli gülerse itici bence
Bu itici ve rahatsız edici davranışı kalbimle buğuz ederim
Genel de birisi mutlu olunca ben de mutlu oluyorum yani bende gulumser gecerim.
bende gülerdim galiba
Aa ne güzel gülüyor der geçerim herhalde 😂
Ne gördüde güldü acep? Diye dusunurum.
Gülerdim eşlik ederdim
Gider eşlik ederdim mutluluğu paylaşırdım ^^
Tebessümü daim olsun derim.
Hiçbir şey Gülsün napiyim ki. Gulumserim en fazla
napıcam yoluma devam ederim...
o ses kimden çıktı dıye bakarım:)
malmı ne aqq derim bağıra çağıra gülüyosa
Kesin Vodafonelu derim :D
Olur ya belki gaza gelip bende atarım
Bn de Güler'im 😄😄 Gülmek Bulaşıcı cunku 😄😄
Bende sırıtırım istemeden.
Ne için güldügünü öğrenip ona katılırdim 😊
hiçbir şey ben de güleerdim büyük ihtimal
Ben ona bakıp gülümserim :)
görgüsüz derim çok itici bişey yahu
Deli mi ne bakışı atardım
Hiç bulaşmam ne güzel gülüyor 😊
eğer şuursuzca kahkaha atmıyorsa bişey yok
Çok yüksek sesle gülüyorsa rahatsız olurum
Benim icin sorun olmaz bende gulerim
Olabilir aklına bişey gelmiştir :)
Bişey yapmam yoluma devam ederım.
Aha aynı ben derdim😶
tuhaf bir şekilde bakarım saf köylü gibi
küfür ederim kahkaha atanları sevmem.
Napiyo bu gerizekali bakisi atarim
Bnde gğlerim onunla birlikte
Tebessum ederdim severim oyle insanlari
umursamadan yoluma bakarım
Ben de gülmeye başlıyorum.
Gülümserim :)
Gülümserim. Özenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar