İyi olduğu için kaybeden, kötü olmayıda beceremeyen biriyim. Başka bir günahım yok. . ?

İyi olduğu için kaybeden, kötü olmayıda beceremeyen biriyim. Başka bir günahım yok. . ? varmıı arkadaşlar benim gibi
İyi olduğu için kaybeden, kötü olmayıda beceremeyen biriyim. Başka bir günahım yok. . ?
Cevapla