
Diyor görsel.. Katılıyorum
Insanoğlu içindeki ışığın yolcusudur çünkü. Korkar karanlıkta kalmaktan ve ışığı kaybetmekten.
Siz hiç umut vererek kötülük yaptınız mı birine, birilerine?
Tam tersi de olabilir tabii..
Teşekkürler

Hayallerini elinden almaktır. İnsan madden birşeye bağlanabilir. Ama onlar gittiğinde manevi şeylere sığınır. Manen herşeyini kaybettiğinde ise gerçek dünyadan soyutlar kendini. Hayallerle yaşamaya başlar. Umutları olur, hayalleri olur.
Eğer bir insanın elinden hayallerini alırsanız, herşeyini alırsınız bana kalırsa
Birini hayal kırıklığına uğratmakta çok büyük bir kötülük hayalleri kırıldıkça hayal kurmayı bırakıyorsun kişiyi amaçsız yaşamaya itiyorsun lanet olsun böyle aşk lanet olsun böyle sevgi
saate bakmak yolu gözlemek icinde fırtınalar kopması ve umud
img.webme.com/pic/u/umudumsunbenim/90536213.jpg
scontent.cdninstagram.com/.../...899_2791882_n.jpg
Oysakı umutsuz yaşanmazdı , umudu alıp koca bır hıç ederler..
Malasefkı ..
Cevap
10Cevap
Bir insana yapılacak en buyuk kötülük kandirmaktir değerli hayallerini yikmaktir...
Bir insanı bilmiyorum ama bir çocuğa yapılacak en büyük kötülük; istediği her şeyi alıp, Onu hayalsiz bırakmaktır..
''umut en büyük kötülüktür , çünkü işkenceyi uzatır''
F. Nıetzche
Peki ya isigi hic yok ise hayatta ^^
Önemli olan isigin kendimiz oldugunu fark etmek..
Elbette bu dedigininde haklilik payi var ^^
Oradaki kast ettigim görme uzuvlari olmayanlar icindi ^^
Isigin aslinda biz oldugumuzu görmemiz gerekiyor.. ^^
Iste demek istedigim tam da bu..
Onlar gercek olarak bizim gibi bakamiyorlar ama baktiklari seyleri tüm ciplakligiyla görüyorlar.. ^^
Aslinda eksik kalan cümleleri sen tamamliyorsun ^^
Tesekkür ederim..
Mesele senin de bahsettigin gibi..
Işıgın biz oldugunun farkina varmak..
Bel baglamadan yasasaydik o zaman nasil imtihan olurdu ^^
Gencecik insansin yahu ne ölümü ^^
Acelen ne hele dur daha ne sinav belgeleri gelicek önüne ^^
Ama nedense sende de bir umutsuzluk var gibi sezinledim simdi ^^
O kadar kötü sey yasadim hic umutsuzlugum olmadi ^^
Cünkü su lafi diyebilmeyi ögrendim..
Hayirlisi ne ise o olur ^^
Belki cok istiyorumdur olmasini belki de benim icin hayirli degildir deyip geciyorum ^^
Umut asilamak cok zor bunu biliyorum umarim umutsuzluktan kurtulabilirsin @Tuâl-
İNSANIN duygularıyla oynamak kadar kötü birşey yoktur..
Yok la şöyle kafasına kürekilen bir kaktırdın mı beyninin pekmezini akıttın mı ahan da kötülükün Allahını yaparsın
Yaşama sevincini söndürmektir bence, onun hayallerine kilit vurmaktır.
Ona yanlış olanı, eksik olanı, değersiz olanı öğütlemek, öğretmektir..
İftira atmak..
Emeğini çalmak..
ona umut verip yarı yolda bırakmaktır.
İftira atmak diyorum bende.
Bana yaptılar.
Hayır yapmadım
yoo iftira atmaktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar