dediğiniz bişey var mı?
her hafta sayısal loto oynuyorum 3 bile çıkmıyor çıkmıyor çıkmıyorr :)
her hafta sayısal loto oynuyorum 3 bile çıkmıyor çıkmıyor çıkmıyorr :)
sorma yaa bende sürekli spor toto oynuyorum hep 11'de kalıorum arkadaş bir insan bu kadar mı şansız olur hiç değilse 12 bilsek yine bilen sayısına göre 3-5 birşeyler alıcaz ama tamam bu sefer hiç değilse verdiğimizi kurtardık derken son maç ve son dakikalar rakip takımdan gelen bir gol ile sarsılıyorum.. neymiş efendim birde 2013 yılı oğlak burçları için şanslı bir o kadar da hareketli bir yıl olacakmış mış..nerde arkadaş kıpraşma bile yok :/
işin garip yani hep 11.. bir seferde 10 olsun, 9 olsun birde böyle yatalım niye 11 acaip tutuldum.. bu sayıda bir keramet.. :/
sen benden de dertlisin :)
ama arkadaşım böyle birşey olabilir mi dakika 87 ve atletico mad. gol yiyor gelde çıldırma 3 dk. daha sıksa dişini ne spor toto'dan nede iddaa'dan yatmış olacam.. böyle giderse newcastle gibi bunuda kara listeme ekleyeceğim..
sayısal beni de hayatta soğuttu amk
beleşe konma hayallerim suya düşüyor
Sönmüyorrrr atesimizzz ama alev alevdeee yanmiyorrrrrrrrrrrrrrrrrr lalalalaa
lambada titreyen alev sana kurban olur be mehri...
kim tutar seni
:)
Istedigim her sey oluyo oluyo oluyoooo :)
Allah daha çok versin versin versin...
Cevap
11Cevap
şu an sıcak bir yerde olmak istiyorum ama karın ortasındayım :(
bi önerim var..
eve gidiyosun...küveti sıcak suyla dolduruyosun :)
Anüsten çıkan idrarın geri dönüşü yoktur ağbey.
Tamam, vurmayın :(
Sen ne kadar iğrenç bir kız oldun
olana kadar deneyecen
elbet birgün kör talihin sana da güler :)
bi ara iddaa oynardım bıraktım ama bütün maçlar gelirdi son mactan yatardım ya kendı kalesine atardı i..neler yada uzatmalarda yerlerdi
ne diyon abi..tek maçtan iddadan yatan adamlar var:D
evet ..öyleymiş :)
Olmasın olmasın dedikçe oluyor,olsun olsun dedikçe olmuyor..
Bu hayatın kıvamı bir türlü tutmuyor..
şimdi toprağım al kalemi kağıdı eline...
eee..ııııhh..iiii
kıvamın tarifini verecektim..
benimde bilmediğimi farkettim.:)
helikopter'den helikoptere atlarken şarjör değiştiremiyorum :// olmuyor
ne yaparsam oluyor kahretsin
asdfghjkl
doğumgünü kızımıza Allah daha çok versin :)
Abi benim mevzuyu biliyorsun söylememe gerek var mı :D
senin mevzu olmazz olmaz olmazzzz
:)
başlarım senin mevzuna:D
Bahsettiğinden daha kötü birşeye şahit oldum. Anne, yatırmadığı kuponda altı tutturuyor.
vallaha mı :)?
Evet. Ben küçükmüşüm. 10 sene önce felandır. Dedem çok vahlanmış hatta.
Bi ciğerci var her gördüğünde soruyooo ...
laf sokmasam olmuyo olmuyo olmuyooooor
diyosun :)
olmii , bazen fısıldıyo karşıdan kolalııı nerdeeeeee kolalı nerdeeeee :))
cevap ; ebesinin ... :D
göstercem ben o cigerciye o damı :)
binaaleyh eksi verenleri ciğercinin maşası yoklasın :))
sivri şişleri :)
yazdın ama şişlerin yeri değişmedi ...
sevdiğim erkekler beni sevmiyor..olmuyor olmuyor...
ne kadar uğraşırsam uğraşayım, boş işlerle uğraştığım için olmuyor, olmuyor, olmuyor
olmuyorsa zorlamayacaksın :)
hakkımda hayırlısını diliyorum herşeyin olmuyorsa vardır bir sebebi
amin cümlemiz için hayırlısı..
bi 6 patlatsaydık ta fena olmazdı :)
İçimi döksem şöyle önüme,alsam elime bir temizlesem bir parlatsam...
Olmuyor...
at yarısınamı donsek hacı
kısraktan anlarım bak
koşanlar beygirse orda da çuvallarız:)
insanlar memnun olmuyor.!
bırak sayısalı iddaa bile tutmuyor.
Sayısal'a vereceğin parayı idda'ya ver..
getirisi az dostum..
İY MS sistemsiz 5 maç 220.000 tl kaçırdım tek maçla,sistem yapıp 5 tl atsaydım en az 100.000 alırdım neresi az..
kilo veremiyorum ben yav :/
Boy-Kilo kaç? Vermen gerekir mi?
ucamiyorum ):
denedin mi?
yöö
dirsegimi yalayamiyorum
hayatım baştan sona Olmuyorlar'la dolu.
boğazda evim olmuyo la.
Spor toto oyna :d
Olmamııı...Hayırlısı diyorum...
C harfini söyeyemiyorum bende.
bi kendimi düzeltemiyorum
valla kimi seversem hepsi tırt çıkıyor:d
60 lı yaşlarında ancak çkar :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar