
Siz akşamları gelen (akşam diyorum çünkü bendeki anı öyle) sinek ilacı arabasının peşinden hiç turladınız mı? :) şaka maka hatırlıyorum sanki.. Hafızamda net değil ancak arabayı görünce aklıma geldi?
Var mı sizin bununla ilgili anınız? :)

Hep hatirlarim kucukken arkadaslarla beraber sinek ilacini sacan adami merakla izler ve hazirliklarinin bitirmesini beklerdik ve o ilaclama ani geldigi zaman toparlanir beklerdik sinek ilacini sacan adam sinek sacan makineyi calistirir ve arabaya gecerdi bizde arkasindan bir duman altinda delicesine kosar ne olacagini bilmeden cilginlar gibi kosardimm ne guzel duygu demi duygular ve sevincler anilar satin alinamaz yasanir bu yuzden en guzel sekilde yasamak lazim ânimizi diyorummm
10 en fazla 11 yaşındayım. Meydanda oynardık . Football dur bimlemle. Sinek ilacı arabası geçiyordu. Biz de hepimiz arkasından koşmaya başladık. Onlar 1-2 saniye sonra ayrıldılar. Ben de salak gibi o nereye ben oraya misali gittim peşinden. Öyle bir kaptırmışımki annemin bana vurduğunu bile geç fark ettim 😂😂😂😅😂😅😂😅😂😅😂😨😂😂
Şimdiden çoçuk olsam keşke diyorum
Oturduğum yerde var bundan. Sana bir sır vereyim mi?
Mahallenin butun cocuklari goz gozu gormemesine ragmen kosustururduk pesinden.. :) araba uzaklasir, dumanlar dagilmaya baslar biz de kafamiz bir hos, guluserek evlerimize giderdik ya da oyunumuza devam ederdik.. 😄
Hicbir anlami olmasa da sirf eglence icin yapardik, eglenmek icin bazen aklin firar etmesi lazimmis demek ki... :)
Ahh evet mahalledeki butun cocuklarla kosardik pesinden o kadar mutlu olurdum ki, bir daha gelecegi zamani iple cekerdim.. tesekkur ederim tualcim bana bu aniyi hatirlattigin icin unutmustum😊
Cevap
67Cevap
Bahçemizin önünden geçti oyun oynarken nasıl verdi gazı ilacı inanır mısın sanırsın sis bombası ortam buğulu öksürük almış başını gidiyor bizde şavaş ortamıydı resmen sen nasıl peşinden koştun çözemedim ha. :D
Bunun kokusu efsanedir... küçükken her mahalle maci sirasinda mutlaka o tozu içime cekmistirim. Hadi o an top oynamayi birakip bu araclarin pesinden kosturdugumu hatirliyorum.
Ne koşması annem sakın öyle şeyler yapma derdi
zaten cıkıp sokakta oynamak nerede hikaye :))
ama hep arkasına asılan cocuklara gıpta ederdim:)
koşmadım ya:)
Bu canlılar genelde akşamları çıkıyorlar sokaklara...
Amaçsızca ve püskürttüğü şeyin ne olduğunu bilmeden tutarsızca kovalardık :D
Ölmedik demek ki zararsızmış denirdi yorulup oturunca bir köşeye..
çok :)
koşmazmıydık be en güzel eğlencelerimizdendi :D
şimdiki sinek ilacı arabalarından da duman çıkmıyor çıksa koşucam da yok :D :D
:) :)
85 - 99 yıllarının unutulmaz çocuk eğlencesi :)
arkada yer bulamayıp tam üfüren borunun ortasına denk geldiğimi bilirim ALLAHtan ölmedik boğularak :)
Bütün mahalle çocukları ne koşardık be her taraf böyle bembeyaz bulutların içinde gibi kokusuda çok güzeldi 😄
Ben bu arabanın bizim oradan geçtiğini bile hatırlamıyorum ki koştuğumu hatırlayayım :)
Yok ya. Küçükken bile sağlıkcı olucağım belliymiş hiç koşmadım :D
var ya lanet olsun bu bu şekil beyaz duman atıyordu peşinden koştum her yer bembeyaz ilerde durmuş ben bilmiyorum koştum koştum patt diye bir çarptım arabaya, feleğim şaştı :P
Çok kovaladım.. Ancak şimdikiler böyle duman vermiyor dandik hepsi..
O lanet olası şeyden nefret ediyordum. şimdi hatırladım.
Zehirleneceğimi sanıyordum çünkü
Oha. Kafa yapmıyormuymus o 😊
Ben gürültüsü yüzünden sevmezdim
ben bile koosardim :D
hatta icime bile cekerdim o ilaci :)
Şu fotoğraftaki gibi bol dumanlı aracın peşinde koşmayan çocuk bizden değildir.
Bunun peşinden koşardık birşey olmazdı hatta eğlenirdik şimdiki gelince pencereleri kapatıyoruz öksürtüyo ☺
☺☺☺
Kaldırmişlar artik onu yenileri renksiz hiç eğlenemiyor gençler çok üzücü :(
Amcamlardan (Antalya) biliyorum ordada cami pencereyi kapatirdik..,
O beyaz, bulutumsu mutluluğun peşinden koşacak kadar şanslı ve harika bir çocukluğum oldu.
Simdi bu kadar duman ve o keyif veren zehir kokusu yok. Yazik simdi ki nesile :)
Bisikletle kasaya tutunup azmı turladım mahllenin içini :) vay vay vay.
Ayy çocukluğun en güzel anılarındandır. Her gelişinde koşardık ve ben o sinek ilacı kokusuna bayılırdım :D
O dumanin arkasindan kosturmak dunyanin en guzel seyiydi, tuylerim dikenlendi hatirlayinca :)
az mı koşmadık mahalleyi. nasıl oluyorda zehirlenmiyorduk çözemiyordum. Şimdikiler dışarıda tablet peşinde koşuyor :D
Birak bu arabayi kovalamayi kacardim ya ben bu arabadan :D
Acayip duman cikarirdi ve cok degisik bir sesi vardi :D tirsardim ben :D :P
Annem zaten izin vermezdi boyle seylere :) Cesaret onemli haklisiniz ve ozgurce bir seyler yapabildiysrniz cocuklugunuzda ne mutlu :)
Çok koştuk bunların arkasından amaçsızca :D ama tabii ki tüp satan arabaların arkasına asılmak başkaydı.
Ya iğrenç bişey kokusu genzimde kalıyo sanki yemişim gibi ilacı dilimin üstü falan kaygan oluyo çok berbat bişey
Biz peşinden koşmazdık sesini duyar duymaz apatmana girerdik :D
Geçen cornetto disc aldım 2.50 verdim açtım daha kornete gelmeden yanımdan geçti bende çöpe attım
bişey dicem yıllardır bu muhabbet dönüyor ben hiç koşmadım öyle balkondan çıkar bakardım sadece.. bende bir sıkıntı var sanırım :(
Tam ben takilirdim arkasina duman azalirdi ama en guzeli o dumanda milet birbirine vurur kim kimin vurdunu bilmezdi:)))
Kücukken en buyuk hayalim bu arabanin kasasında yaşayip ömür boyu o kokuyu solumaktı :Dd bir nesili tinerci yapan buluştur bu arabalar
Mahallenin çocukları yapardı bunu :)
içimden kıs kıs gülerdim. Deli bunlar derdim :)
Anılarım canlandı :) ben de koşardım çılgınlar gibi :D
olmaz mı :) bisikletle bide kasasına tutunurduk. iyi ölmemişiz kimyasaldan :)
bır aksam yıne böyle koşarken ayağım demıre girmişti kanamıştı. hay dedım arabanıza da sınegınıze de ılacınıza da
Römorkun arkasina takılıp butun mahalleyi gezerdik. Hepimiz iyi insanlardık guzeldi bizim cocukluk yillarimız :)
millet kokusundan nefret ederdi ben koklardım mal gibi :D
Cocukken bisikletle bile pesine takildigim olmustu arkadaslarimla felan :D
Hafızanda net olmamasının nedeni sinek ilacının kafa yapıp unutmandır. :)
tabikide koştum.. onun yaptığı kafa başka hiç bişide yok :)
Cok kosardik cocukken o dumanin icinde nefes nefes kalirdik hep ama nedense ölmedik daha :)
bu araba yüzünden araba çarpmıştı bana,2 ay yoğun bakımda yattım lanet sinek arabası
Var ya olmazmı adamın biri sopayla arkasında oturur arabanın arkasına asılan çocuklara vururdu.
Sinek ilacü arabasi ondan sonra sulama araci :) suyun ustundenn atlardim hep
Çocukken çok koştuk şimdi düşünürüm amaç neydi acaba 😀
Ama şimdiki sinek ilaçları önceki gibi değil önceden dumanı fazla oluyordu 😊
hava kararmadan once gelirdim tum mahalle cocuklari toplanip kosardik :) buyuk eglencemiz di
olmazmı arkasından kosup arabanın arkasına atlayıp mahalle turu atmıslıgım var :D
sesi duydum mu hemen balkona pencereye cıkıp baardım aksam üstü gelirlerdi ikindide filan :D
olmaz mı ya.
o dumanın arkasından deli gibi koşardık
Ben hiç kosmadim. O yüzden mi ağır kitleyim :/
Miniğimsim :)
kapa camları kapa gir eve derdi büyüklerimizz :)
Deli gibi koşardık be :D
Ne günlerdi ya arkadan koşup zehirlenirdik hep :)
Arabayı bile ilk defa gördüm :D
Arkasına çok takılırdır.
sen koştuğuna artık şüpem yok :)
bu soruyuda yoksa koştuktan sorma mı sordun:)))
Ne anlıyorduk acaba ahsh
Bununla ilgili anım yok Tual
Niye koşuyorsun
Çocukluğumuz bununarkasında geçti be :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar