Yapılan iyiliği mi daha çabuk unutuyorsunuz, kötülüğü mü?

Yapılan iyiliği mi daha çabuk unutuyorsunuz, kötülüğü mü?


Öncelikle iyi geceler ;
Yapılan iyiliği çabucak unutmak kişiyi nankörleştirirken, kötülüğü hiç olmamış saymak da insanı kin duygusundan uzaklaştırır.
Siz hangisine daha yakınsınız?
Teşekkürler
Yapılan iyiliği mi daha çabuk unutuyorsunuz, kötülüğü mü?
Cevapla