
Öncelikle iyi geceler ;
Yapılan iyiliği çabucak unutmak kişiyi nankörleştirirken, kötülüğü hiç olmamış saymak da insanı kin duygusundan uzaklaştırır.
Siz hangisine daha yakınsınız?
Teşekkürler

Yapılan iyiliği asla unutmam. Hele ki bu zamanda karşılıksız iyilik yapanlar oldukça nadir bulunuyorken.
Kötülüğe gelince, tembelim ben. Hiç bana göre değil. Kin tutup, plan yapıp beynimi meşgul edemem. :)
Güzel soru. Ben ikisini de unutmamaya çalışırım. Ama inanılmaz unutkanım. Yine de herkese iyiliğim dokunsun diye uğraşırım. Unutsam da unutmasam da karşılığım iyilik olur.
hem iyiligi hem kötülügü cabuk unuturum
zaten bazen herşeyi unutuyom
bu sıralar hafızam bana oyunlar oynuyor
Kin tutmadığım için yapılan kötülüğün bir karşılığı yok bende...
*Bu sebeple iyilikleri unutmam..
Cevap
70Cevap
iyiliğide unutmam kötülüğüde.. iyi düşünceleri iyi olan şeyler aklımda kalır.. ama kötülükleri sürekli zihminde kurcalatmam... düşünmem ama unutmamada...
Ben bana yapilan iyiligi unutmam ama kötülüğü hemen unuturum insanlarada cok guvenirim cunku enayiyim ben :(
Yok yok tam olarak tanimi bu yani iste bu yuzden cok kazık yedim iki yakam bir araya gelmedi
Kötülüğü daha çabuk unutuyorum.
Kötülüğü unutmak erdemdir.
Bana yapılan iyiliği hiç unutmam ama kötülüğü unuturum zaten hiç kin falanda tutamam intikam duydum desen oda yok böyle geçinip gidiyorum arada üzülüyorum falan :)
maalesef kötülüğü unuturum literatürde kötülüğü unutmak iyi bişey gibi görünsede aslında yapılan hatalardan ders alınması için kötülüğü unutmamak gerekir
İnsan yaradılış olarak nankördür zaten.
Yapılan güzellik bir zaman sonra geçer ama yapılan kötülük kine dönüşür ya da kin duygusuna yanaşır unutamazsın.
İnsanlar nankör iyiliği hemen unuturlar.
Kinciler , kötülüğü kolay unutmazlar.
Benim için ikisi de aynı seviyede.
Ben bana yapılan iyiliği de kötülüğü de unutmama taraftarıyım.
Geçmiş geleceğin aynasıdır derler , aynen öyle.
kötülüügü hemen unutamiyorum zamana ihtiyacim var..
yapilan iyiligi de unutmuyorum cünkü kimden iyilik gördümse onlarda iyiligim dokunsun istiyorum
Hiç bir şeyi unutmam iyiliği de kötülüğü de ve iyilik kötülük edenlerin de hep aynı kalmadığını da ayrıca unutmam
Iyilik eden ıyilik bulurmuş.. ben iyi niyetli oldum dan unuturum hemen😊😇
Reca... önemli olan niyet 😊😇
Kötülükleri ve büyük iyilikleri hiç unutmam. Ama küçük iyilikleri unutabiliyorum.
İkisini de unutmam aslında ama kötülük konusunda biraz balık hafızalı olabilirim o kötülüğü yapan kimse normalde de umursamadığım biriyse.
İyiliği unutmam ama kötülüğü unutuyorum. Bana kötülük yapan birisi daha sonra çok samimi yaklaşırsa daha önce yaptıkları aklıma bile gelmiyor.
insan kötü anıları biraz zor unutur daha doğrusu kötü anılar iyi anılardan daha meydandadır bundan doalyı kötü şeyler daha baskındır bence.
Genel olarak konuşayım , iyilik her zaman daha çabuk unutulur. Kötülük ise akıldan çıkmaz
İkisinide unutmam asla insanların geneli kendisine yapılan kötülüğü daha çok hafızasında saklar ve maalesef bende biraz genele uyarım. Yani yapılan kötülüğü daha iyi hatırlarım.
Her ikisinide unutmam. Ama bazı hatalar tüm iyilikleri yok edebilir.
İkisini de unutmam. Çok minnettarımdır aynı zaman da çok da kinciyimdir.
Yapılan kötülüğü çok çabuk unutma gibi bir salaklığım olduğu doğrudur -,-
Iyiliği unutmuyorum ama kötülüğü de bağışlayamıyorum
bu soruyu daha öncede sormamış mıydın?
yapılan kahveyi unutmuyorum ben
Ikisinede yakinim ne yapilan iyiligi ne de yapilan kotulugu unuturum
Kötülügü unutanlardanim, ilk zamanlar icim buruk olur ama daha sonra unutur giderim.
Bu soruna kin tutan biri değilim diye cevap vereyim, sen anla ;)
iyiligi daha cabuk unutuyorum. kotulugu atlatamiyorum
Sevdiklerime göre değişir. Ailemden biriyse ya da çok sevdiğim biriyse kötülüğü unuturum. Diğerlerini umursamam.
Aslında hiç bişeyi unutmuyoruz sadece işimize geleni hatırlıyoruz
ıyılıgı unutmak kotulugu unutmaya calısırım ama soyle bısı kotuluk gorduysem anında o kısıyı sılme huyum var kım oldugu onemlı degıl 15 senelık arkadasımı bır cırpıda sıldım ben
Saf olduğumdan mı bilmiyorum ama yapılan kötülüğü hemen unutuyorum.
Her türlü nankörüm
Hayat aldı yuğurdu şekil yanlış ellere kaldı
Bana yapılan iyi ya da kötü hiç bir şeyi unutmam!!!
İkisini de unutmam asla çünkü ikisi de karşılığını bulur. Ancak kendimi koruyabilmek için kötülüğü unutmamak daha ağır basıyor.
Kötülük akılda kalmıyor balık hafızalı milletiz o yüzdendir ya da kin tutmuyoruz bu iyi bir şey.
Kötülüğü bir ayda unuturum , iyiliği ömür boyu unutmam
Yapilan iyiligi unutmam hakkini veririm. Ama bana yapilan kotulugun karsiligini yapan kisiye kat kat yasatirim
Valla hem iyiligi unutmam kolay kolay ^^
Hem kötülügü ^^
Bana yapılan iyiliği daha çabuk unuturum kötülüğe oranla
bana o kadar çok kötülük yapılıyor ki onlarla kafamı doldurmuyorum hemen shift+delete yapıyorum :D
Ikisini de yapiyorum ya çok vicdanli bir insanim ve bu yuzden hep ben uzuluyorum 😭
Yapilan kötülüğü asla ve katta unutulmam zamani gelince fitil fitil agiznindan burnundan... neyse sakinim
Nankör olabilirim ama 😅
ben iyiliğide kötülüğüde unuturum ama geçmişimi unutmam rabbim bana gereğini verir diyerek allaha havale ederim
Sana yapılan iyigi unutmayacaksın, kötülük yaparsa unutacaksın
iyiliği unutsam bile o kişinin bende bir değeri olur.
kötülüğü çoğunlukla unutmam
Günümüzde iyilik çabuk unutuluyor. İyilik Yap hatırlanmaz kötülük Yap unutulmaz
İkisinide unutmam ama kötlüğğü unutmuş gibi yaparım tekrarlanırsa anassını... Neyse...
iyiligide unutmam, kötülügüde.
İyilik yapana iyilik yaparım. Ama kötülük yapanada karsılık veririm
abowww çok pis kinciyim hayatta unutmam iyiliği de arkadaşın yüzünü görsem hatırlarım
iyiliiği unuturum kötülük içimden çıkmaz her nedense...
iyiliği bana iyilik yapanı hatırlamam bile heleki bir bayansa
Hiçbirini unutmam özellikleride kötülükleri unutamam.
Biz salğz... kötülükleri hemen unutuyoruz...
kötülüğü çabuk unuturum..
Malasef ki iyiligi cunku insanoglu nankordur
İkisini de unutmam...
Aşırı kinciyimdir intikamı mı alirim da
İkisinde unutmam kolay kolay.
Ben ıkısını de unutmam ya ılla aklımda yer eder :)
-_- kötülüğünü unutamam çünkü canımı yakmıştır muhtemelen, iyiliğini de unutmam vefasız olmak istemem :)
Kesinlikle, ben o insanı ihanet etmişim gibi hıssederım acıkcası :) Sızı sorular da hep güzel oluyor teşekkürler :)
Rica ederim :) ben sadece düşüncemi dile getirdim.)
Kötülüğü unutmam bide üstüne kin tutarim :-|
İyiliği unuturum kötülüğü unutmam
İkisini de asla unutmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar