Küçükken yaptığım şeylerden utanıyorum öyle şeyler yaptımki bir daha anlatamam hede 11-12 yaşlarnda?

Kimseyede anlatmadım bana sapık muamelesi yaparlar.üzerinde sapık ve korkunç anılar bıraktığım bebeklerimin hepsini çöpe attım bu yüzden paranoya ve takıntılı oldum anneme dahi güvenmiyorum herşeyim gizli benim. Artık geçmişimden korkuyorum resmen yaşamak zor geliyor bana kendimi pislik sapık bir insan gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Küçükken yaptığım şeylerden utanıyorum öyle şeyler yaptımki bir daha anlatamam hede 11-12 yaşlarnda?
Cevapla