Küçükken yaptiğiniz bazı şeyler den utanç ya da pişmanlik duyuyor musunuz?

Kuccukken turkiye ye tatil icin gittigimde bakkaldan 2 paket çitos çalmistim sırf icinden taso cikiyor diye... Cok utaniyorum o adami her gordugumde. Sizin de boyle hatirladikca utandiginiz ya da pismanlik duydugunuz seyler var mi?
Küçükken yaptiğiniz bazı şeyler den utanç ya da pişmanlik duyuyor musunuz?
Cevapla