Bu cahil ve afedersiniz her boka karışan insanlarla nasıl baş edecegim?

Yahu İstanbul üniversitesi isletmeyi kazanmışım. Insanlar saçma sapan konuşmaktan yorulmuyor.. kızın biri sütçü imamda iktisat okuyor annesiyle beynimizi yediler benim kızım daha iyi diye diye.. Ya ben bisey demezken bunların ustunluk cabası nedir boyle ya? Kız tercih yaparken benim yanımdaydı ve yemin ederim kucumsemek icin soylemiyorum 230 puanla yerlesti.. ben 375 puan aldim.. o kadar çok ve ağır konusuyorlaki heves birakmadilar.. Nasil başedecem bunlarla? Ne soylemeliyim?
Bu cahil ve afedersiniz her boka karışan insanlarla nasıl baş edecegim?
Cevapla