Bu yaşamda iyilikte kötülükte kesinlikle karşılıksız kalmamaktadır. Bir insanı ahını alan kişi o ahın bedelini er ya da geç ödeyecektir. İşte ilahi adalet denilen şey budur. Biz insanların sabrı ve anlayışı yaratıcının sabrını ve sistemini anlamakta güçlük çekiyor. Biz anlasak da anlamasak da görsek de görmesek de bu gerçek değişmeyecektir. İşte bu nedenle yaşarken insan karıncayı bile incitmekten çekinmelidir..
En İyi Cevaplar