Hayatım boyunca hep dert dinleyen oldum. Peki siz dert dinleyen taraf mı anlatan taraf mı oldunuz?

İnsanları bazen anlamak zor. Dinlemekten kaçtığımdan falan değil ama bazen sanki hayatta tek derdi olan onlarmış gibi her buluşmada her konuşmada kendi dertlerini anlatıyorlar. Bu da can değil mi? Arada bir arkadaş muhabbetine de ihtiyaç duyuyor. Derdini dinlemez diye korkma. Dinler ama sen onu makine gibi görmezsen dinler. Haksız mıyım?

Arkadaşlar dikkat edin arkadaşlarınızı dertlerinizle boğmayın arada bir nefes alsınlar.
Hayatım boyunca hep dert dinleyen oldum. Peki siz dert dinleyen taraf mı anlatan taraf mı oldunuz?
Cevapla