Kimseye ihtiyaç duymadan yaşamak istiyorum. Detaya gelin :(?

Bugün bir kez daha bu hayatta kimseden bana fayda gelmeyeceğini öğrendim. Güvendiğim herkes kazık atıyor, artık kimseye güvenmek istemiyorum. Hiç arkadaşım kalmadı diyebilirim gün geçtikçe hepsinin gerçek yüzünü görüyorum. Ve ben artık kimseye ihtiyacım olmadan dimdik ayakta durmak istiyorum. Lütfen yardım edin, umarım anlatabilmişimdir.
Kimseye ihtiyaç duymadan yaşamak istiyorum. Detaya gelin :(?
Cevapla