İnsan nefsi nasıl bir azgınlık içerisindedir herkes birbinin kuyusunu kazmak için uğraşıyor. Sizce de öyle değil mi?

Demin bir soruda gördüm kizin teki başka kızlar açık olduklari için neredeyse ibadet yapmasinlar demiş yahu tövbe hâşâ kimsin sen Allah mısın?
Dinde kişi " birinin günahını görünce onu örtsün "der, kişi kendi günahını bile söylemesin kapatsın der olurda Allah onu affederse sen ortaya çıkardığın için günah kazanirsin der.
Başkalarının günahlarını ortaya çıkaranlar o günahı isleyenler kadar günah kazanır , günah veya sevap Allah ile kulu arasındadır eyy insan denen âciz varlık sen kim oluyorsun da kulu ile Rabbi arasına giriyorsun söyler misin!!!

Nefsiniz o kadar azmış ki başkalarının günahlarını kusurlarını arar olmuşsunuz...

Arayacak bişiy varsa oturunda kendi kendinizi eleştirin kendinizin kusurlarını bulun nerem de ne hata var deyip kendinize objektif baktınız mı hiç?

Çıkarın şu at gözlüklerinizi de o gözleri kendinize çevirin inanın ki o zaman daha düzgün daha huzurlu bir yaşam süreriz...

Başınızı yastığa koyduğunuzda vicdanınız rahat bir şekilde uyuyabiliyor musunuz?
İnsan nefsi nasıl bir azgınlık içerisindedir herkes birbinin kuyusunu kazmak için uğraşıyor. Sizce de öyle değil mi?
Cevapla