ÇOK ÇİRKİNİM İNSANLAR BANA ÇOK KÖTÜ BİR GÖZLE BAKIYOR?

Arkadaşlar ben kilolu kısa boylu biriyim sessiz sakin biriyim baya çirkinim. İnsanlar beni insan yerine bile koymuyor. Kendmi ifade edemiyorum. Kendi içimde bir fırtına var ama kimse görmüyor. Ne yapabilirim. İntihar etme fikri geliyor aklıma ama yaşamayı çok seviyorum. Herkes gibii olmak istiyorum. Yardım edin
ÇOK ÇİRKİNİM İNSANLAR BANA ÇOK KÖTÜ BİR GÖZLE BAKIYOR?
Cevapla