Çok küçük şeyler beni mutlu eder. Ama ufacık birşey olsa hemen moralim bozuluyor?

Bu sizde de oluyormu? Yapısal birşeymidir yoksa psikolojik bir rahatsızlıkmı bilmiyorum. Ufacık şeylerden mutlu oluyorum, örneğin arabayla çıkıp son ses müzik dinlemek, ya da bir toka aldığımda bile mutlu hissediyorum. Ama olumsuzluklar karşısında hemen yıkılıyorum, sanki tövbe tövbe anam babam ölmüş gibi üzülüyorum ya, demoralize oluyorum hemen :/ Sizce bu ne?
Çok küçük şeyler beni mutlu eder. Ama ufacık birşey olsa hemen moralim bozuluyor?
Cevapla