Eşimle yemek yapma konusunda küçük bir sorunum var bakar mısınız?

merhaba ks, benim eşimle küçük bir sorunum var yemek konusunda. ben işten 7de geliyorum hafta sonu boşum ama eşim 5te geliyor sürekli çalışıyor. herneyse yemeği ve temizliği ben yapıyorum zor gelmiyor ama baya yorgun oluyorum. bunun üstüne eşim yemeğini televizyonun yanına istiyor. ayrıca suyu bardağa doldurup getirmemi istiyor. ben dün çok kızdım biraz sinirlendim. eşim o zaman çalışma evde otur diyor. eşimin maaşı yetse çalışmam heralde ama yetmiyor. ben bu konuyu kavga etmeden nasıl çözücem?
Eşimle yemek yapma konusunda küçük bir sorunum var bakar mısınız?
Cevapla