Açık saçık giyinmem, fazla sevgilim de olmadı sadece dar giyinip vücut hatlarımı sergilemeyi çok seviyorum gören hayran kalsın istiyorum benim sorunum ne?
Kötü söz etmeden yorum yapın rica ederim
Kötü söz etmeden yorum yapın rica ederim
Diğer ahmak insanlar gibisin sadece sorunun yok :)
doktor ben doktorum diye dolanır niteliklerinden pay çıkarma peşindedir..
av.. avukatım diye... pilot pilotum diye... güzel de güzelim diye... aynı yanı hepsi.. sende vücudun ile ön plana çıkmaya çalışan aynı zümrenin insanısın :) %70 gibi bir oranda olduğunuz için aranızda normal bile sayılabilirsiniz. :)
İnsanın beğenilmek ve sevilmek iç güdüsü gayet doğal bir şey.. Yalnız yaptığın şey aynı anda büyük öz güven meselesidir. Her kes yapamaz ancak helal olsun diyebilirim.
Sizden bu yorumu almak beni gerçekten rahatlattı çok teşekkür ediyorum :))
vucudunu teshir etmeyip gorsen tam bir ev kizi modunda ki vatkali gomlek giyen tek makyaji rimel olan nice kizlar var ki anal da bile sahlar.. oyuzden rahat takil canim
canin ne istiyorsa onu yap. senin tarzini kucumseyip sana kotu cumle kuranlar, insallah gorselde ananem gibi giyinen ama analda usta olmus kizlarla evlenirler
Olabilir herkesin kendi tercihi kimi dar giyinmeyi sever kimi bol ama bu kadar vücut hatlarını gösterme çaban bana pek doğru gelmedi
Ondan suphe ediom! kendimden
Cevap
41Cevap
Senin hiç bir sorunun yok… Güzelliğinin farkında olan ve bunu göstermek isteyen gayet normal birisin. Keşke herkes bu kadar normal olsa. Senin gibi bir eşim olmasını çok isterdim. Güzelliğinle çektiğin ilgiye ve yaşadığın egoya ortak olmak isterdim. Umarım konuşuruz..
Kısacası gösterip gösterip vermiyim diyosun, tahrik edip erkekleri delirtiyorum diyorsun..
seninki teşhircilik ama yani şimdi
bakalım vücut hatların dikkat çekecek kadar iyimi peki?
Iyi oldugunu biliyorum. Aynen bunu yapmayi cok seviyorum ama icimde zerre kadar yataga atiyim ya da farkli bir art niyet bulunmuyor kendimi bende anlamiyorum
Ama şöylede bişi var yani karşı tarafı uyarıp azdırmak istiyorsun. teşhircilik işte bu seninkisi
devamı yok ama seni beğenip arzulasınlar istiyosun...
hayat senin yaa boşver takıl kafana göre ama mesafeli ol sonra tahrik edeyim derken zarar görme kimseden...
Hic o kadar ilerletmiorum ki karsimda ki insan anlamaz bile
Aman ilerletme sonra yazık demi biz erkeklerede zaten yeterince teşhir eden var günlük hayatta gelde sabret :)
Tanıdığım birkaç bayanda aynı senin gibiydi... Ben bunu sorun olarak görmüyorum açıkçası. Kısa adı kendini başkalarına beğendirme diyebilirim... Sorun etme bence...
Aynen bu yoksa onu bunu kandiriyim da seviselim derdi asla yok
insanın kendi bedenini beğenmesi ve bunu göstermesinin nesi kötü olabilir ki? Ahlak tan bahsedenler kendi çirkin egolarıyla boğuşsun. senin güzelliğine bakıp kötü düşünenlerdir asıl kötüler. güzel insana güzel bakılır.
Saol kardesim
sende saol
Kaşar diye yorum yapanlara kesinlikle katılmıyorum maksadın diğer kızlara göre daha güzel daha havalı gözükmek dikkat çekmek maksadın bu ama bu yalnış bir şey sana yüzlerce göz bakmış hiç önemli değiş önemli olan bir çift gözün sana bakabilmesi
En azından yaptığının yalnış olduğunun farkındasın
Evet ama soyle bir sorunum daha var flörtöz biriyim uzun iliskilerden nefret ediorum tek birine bagli kalamiyorum.
Ama bu demek degil ki yüz kisiyle ciktim aksine tatmin olmayacagimi bildigim icin 2 senedir sevgilim falan yok cunku biliyorum ki cabuk sıkılacam ondan da :/
Yanlış Şeyler yapmıyorsan bu ilişkilerde sorun olmaz yaşayarak görürsün sevdiğin biri çıkarsa bağlanabildiniz biri devam edersin
Şevkat ve sevgi eksikliği, ilgi bekliyorsun, ama olmuyor. Bu eksikliğini sen de bu şekil de gidermeye çalışıyorsun :)
Ilgi eksikligi desek daha dogru
Aynen arkadaşım
olabilir böle şeyler insan bazen nefsine yenik düşüyor ama bilki sapık tacızcı çok bence yapmamalısın
Evet oyle :/
tabi karar senin :D bölede dolaşabilisin dışarı da yansıtabilirsin :D sana kalmış
tecavüz müstehak demiş beynini ziktiğim yobazının tekide. nasıl bir zihniyettir l*n bu
Üzüldüm
Kızlar hep öyle cinsinisiniz karakteristik özelliği sende sorun yok.
Aynen
aaa olurmu yavrum ya, hanım hanımcık kızsın sen ama göğüslerinin ucuna kadar acman lazım çok kapalı kalma o zmn kötü düşünürler.
milleti tahrik etmek dikkat çekmek belki bu huyuynun temelinde bir psikolojik rahatsızlık yatıyor olabilir
Var zaten
yok herkes beğenilmek ister
sende vücudun güzel onu ön plana çıkarıyorsun
kötü biri değilsin ilgi ve beğenilmek istiyorsun sadece :)
Aynen öyle kendim gibi olan kizlari da cok begeniyorum
Benim dikkat ettiğim yer ayaklarınız olduğu için bilemiycem :)
onu bende yapıyorum, bacaklarıma bayılıyorum, bilerek şort giyiyorum kadını erkeği herkes göz ucuyla bakıyor
Senin cocuklugunaa inmek gerek bu sorunlarim sebebi oralarda yatiyo
Ne biliyosun ki
Helal olsun hayatın tadını çıkar benim sevgilim yapsa ben desteklerdim. Utanılacak birey yok.
Senin tek sorunun, o koca poponun kafandan büyük olması
Seni sen oldugun icin bakmiyor kimse sadece cinsel arzu ile bakiyorlar
Bedenine hayran kalacak insanlar cehaletle yoğrulmuş olur
Kasarsin kardes sonra da parmak atinca laf atinca nie ole yaptin dionuz
Giyinmiş çıplaklar türeyecek... kıyamet alameti. Kıyamet yakındır.. Bekle
Aşağılık kompleksin var. (Hakaret değil)
O ne tam olarak
Sende daha dikkatli giy nesini seviyorsn
Normal normal, o yaşalrda bunları yapman normal.
Yaşım 21
Tamam işte normal yani.
İlgi çekmeyi seviyorsun senin sorunun bu
Aynen
Yok ya önemli bir şey değil sadece kaşarsın
Senin sorunun aşırı egolu olman
Galiba haklısın
bence sen kaşınıyosun
Yok valla
Uff yavrum hepsi senin mi dense canimi sikar ama bir ortamda guzelsin dense sevinirim
annesi artik yavrun masum birisi degil ;)
Duymasın :/
Fizigime Guvenirim tabi tanima daha iyi
Kötü düşünenler kötüdür bence.
görmeden bişi diyemem :D
ilgisizlik ssenın sorunun
Aynen ilgisiz kalak beni en cok üzen sey
yaz bır sen bana anladım senı
senin gibileri olmasa biz ne yapacağız canım
Deme
dedim bile.. birde resim yayınlasan nasılım diye?
Kullanılmayı seviyosun kısaca
Flörtözüm uzun iliskilerden nefret ediorum bunun adi kullanilmak degil
fiziğin güzel herhal de
Bu bende de vardı kilo aldım artık yok bunalım :D
Burdada paylaş arzu edersen.
Bizde kaşarı çok seviyoruz canısı
tecavüz müstehak
Daha neler
:D :D yaa hic gulesim yoktu
Deme
anlıyorum senı haklısın bence
burcun nedır?
Terazi
canının ıstedıgını yap ıcınde bırıktırme bıseyı kotu bırı degılsın
Berbatsın.
ilginç bir tercih:)
Neden böyle bende bilmiyorum
zevkler ve renkler tartışılmaz...
Kotusun biraz.
Bizi mahrum etme
Gizlisin 😄
Ben milyonlarin sesiyim bir bana degil herkese
iyi kızsınn
tehşircisin
Kaşarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar