Kız Kardeşimi Sevmiyorum :/ Bende mi bir sorun var yoksa var mı benım gıbı anlaşamayan sevmeyen?

Her aile de olur bir kardeş kavgası. Ama bizim ki hep var. Hiç sonlanmıyor. Benim Sevmediğim şeyleri yapıyor, yapma dedıgım seyleri yapıyor anneme babama bagırıyor çok asi. bende buna gelemıyorum. Sürekli onu ikaz ediyorum yapma etme diye. Ama anlamıyor. Onun Bu davranışları benı ondan soguttu. Şimdi ufak bır hareket bıle yapsa bana batıyor :( Ben mi kötü bir ablayım, yoksa kardeşim yüzünden mı böyleyım bilmiyorum. Böylede olmak istemiyorum ama napmalıyım bilmiyorumm :(
Kız Kardeşimi Sevmiyorum :/ Bende mi bir sorun var yoksa var mı benım gıbı anlaşamayan sevmeyen?
Cevapla