KKendi öz kız kardeşim beni sevmiyor? nasıl sevilirim yardım edin lutfen?

Biz 4 kardeşiz ben 2. kardeşim bi ablam bi kız bide erkek kardeşim var kız kardeşime en sevdiğin kardeşin kim ben hariç diye sordum seni zaten sevmiyorum dedi bende ciddi misin diye sordum evet dedi. <br>
Peki en sevdiğin kardeşin kim dedim ablam dedi en büyük ablamız neden onu seviyorsun dedim iyi anlasiyoruz ayni kafadayiz dedi.<br>
bende peki sonra kimi seviyorsun dedim başka yok dedi o an ciddi olduğunu anladim yüzündeki ifadeyi görseniz beni gerçekten sevmediğini sizde anlardınız hıçkıra hıçkıra aglayasim geliyo ablamla herkes iyi anlaşıyor arkadaslarim bile iyi anlaşıyor hatta bana keşke ablan benim ablam olsa diyorlar onun bi suçu yok biliyorum ama napim olmuyo insanlar beni ben olduğum zaman sevmiyorlar sakın çıkıpta sen kendine ol insanların seni sevmesi için biseyler yapma demeyin çünkü o zaman hiç sevmiyorlar ben ben olunca hiç sevmiyorlar biktim bi insanin en sevdigi arkadaşı, kardeşi, çocugu olamamaktan bıktım veya ikinci plana atılmaktan biktim neden seçilmiyorum nasıl sevilirim ben kardeşlerimin hepsini çok severken onlar beni sevmiyorlar onlara bise olacak diye ödüm koparken onlar beni sevmiyo bile sadece sevgi istiyorum o kadar...
KKendi öz kız kardeşim beni sevmiyor? nasıl sevilirim yardım edin lutfen?
Cevapla