Yoruldum, bıktım bu dünyadan, bu hayattan omuzlarımdaki bu yükten içimde hissettiğim bu şeyden o kadar bıktım ki ne yapmalıyım bilemiyorum?

hiçbir şey beni mutlu etmiyor her zaman karamsarım ve korkuyorum yaşamaktan kendimi önemsemiyorum artık kendimi sürekli aşşağılıyorum yorgun güçsüz ve tükenmiş hissediyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden herkesle arkadaş olabilen ben artık kimseyle konuşamıyorum bile
Yoruldum, bıktım bu dünyadan, bu hayattan omuzlarımdaki bu yükten içimde hissettiğim bu şeyden o kadar bıktım ki ne yapmalıyım bilemiyorum?
Cevapla