Fazla iyi kalpliyim nasıl değişebilirim?

Arkadaşlar öncelikle ben geçmişimde fazlası ile iyi kalpli s ev ecen biri olduğumdan dolayı arkadaşlarım çok kötü şeyler yaşattılar, kullandılar. Ailem gereksiz birisi olduğumu düşünüyor. Aslında çok zekiyim ama buna rağmen kendimi ispatlayamadım. Hergece ağlamaktan, kalbimin kırılmasından, Bıktım. Ciddiyim bıktım. Neden bu kadar iyi kalpliyim? Neden herkesi önemsiyorum? Hiç bilemez oldum. Değişemiyorumda her ne kadar değişmek istesem olmuyor. Yapamıyorum. Bazen acaba herşeyi sonlandırsammı diye düşünüyorum ama sırf annem bas bas bağırarak ağlamasın diye yapamıyorum.özgürlüğüm resmen kısıtlanmış sanki. Babam beni hep diğer arkadaşlarımla kıyaslamıştır. Bak o böyle sen değilsin sende öyle ol. Bak şunun çocuğu böyleyken sen onun yanında şöyle oluyorsun. Yapma! Etmé! adamla doğru dürüst konuşamıyorum bile. Hep kendini haklı çıkarmak derdinde çünkü. İnanın ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Değişemiyorum olmuyor. İçime kapanık birisi olsam okulda dedikodu kopuyor resmen. Ne yapacağımı bilmiyorum
Fazla iyi kalpliyim nasıl değişebilirim?
Cevapla