Gece vakti ıssız orman yolundan arabayla geçerken, önünüze canlı bir cisim çıksa ne yapardınız?

1.5 sene önce Yalova'da saat gece 1-2 gibi arkadaşlarla ıssız orman yolundan arabayla geçerken, tam yolun ortasında oturan bir canlı cisim çıktı.
Kurt, köpek vb. büyüklüğünde ne olduğunu bilmiyoruz.
Dreksiyonu son anda kırdık ve vurmadık.

Gece vakti ıssız orman yolundan arabayla geçerken, önünüze canlı bir cisim çıksa ne yapardınız?

Sizin başınıza böyle bir olay gelse ne yapardınız?

Hızla o cisme vurur, geçerim, araba hasar görsede önemli değil.
Frene basar, geri geri giderim.
Dreksiyonu kırarım vurmamak için, umarım savrulup takla atmam.
O cisme yaklaşırım, sonra arabadan aşagı iner, ne olduğuna bakarım. ( Yemedi )
Kornaya basarım, kaçmazsa ben kaçarım.
İnşallah başıma böyle olay gelmez.
Odanın kapısı açılıp o cisim girebilir mi içeri, korkutma gece gece.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Gece vakti ıssız orman yolundan arabayla geçerken, önünüze canlı bir cisim çıksa ne yapardınız?
Cevapla