Sessiz ve sakin bir kişiliğim var insanlar benimle vakit geçirirken sıkılıyor mudur?

Bana göre benim iletişim problemim var. Yabancı olduğum ya da çok samimi olmadığım kişilerle konuşacak çok şey bulamıyorum. Bulunduğum arkadaş çecresinde, evde hep en sessiz ben kalıyorum. Bu durumu hiç sevmiyorum biraz kendimi geliştirmeye çalıştım ama başaramadım birşeyler olmadığı zaman hemen pes ediyorum çünkü.
Sizinde çevrenizde böyle bir kaç insan vardır mutlaka onlar size sıkıcı geliyormu?
Birde bu durumu atlatmak için ne yapabilirim?
Sessiz ve sakin bir kişiliğim var insanlar benimle vakit geçirirken sıkılıyor mudur?
Cevapla