Üzgünken sizinde çok uyuyasiniz gelir mi
uykuyu sevmeyen benim bile geliyor
uykuyu sevmeyen benim bile geliyor
Aynen ya konuyu görünce atladım. Bu bilinç altıma yerleşmiş bence babam ne zaman kızsa, kaçar yatağa giderdim sonrada uyuyakalırdım. uyandığımda onun siniri geçmiş olur beni öperek uyandırırdı. şimdi de ne zaman üzülsem kafam ağrıyor gözlerim kapanıyor. uyanınca herşeyin geçmesini istiyor bünyem ama büyüyünce işler öyle olmuyor.
olcak inşallah.
Evet;bir kaçış yolu sanirim bu gerceklerden... Işe yariyor mu? Daha da beter yapmaktan başka da bir işe yaramiyor dogrusu, reflekstir belki de... bildiğim tek şey evet aynen oyle hissedip kaçmak;ötelemek için birşeyleri uyurum;çok uykudan ve miskinlikten nefret etsem de...
yarıyor.
sakinlesmis oluyorsun
uyudugn süre boyunca dusunmemis oluyorsun
iyi yani
ama böyle saçma vi saatte uyaninca kötü oluyor
Sen uyanmissin :) ben uyuma cabasi icerisindeyim saatlerdir :P uyudugumda bile beynimin olaylari düşündüğünü sanıyorum
yok öyle değil ya.
mesela ben altı bucukta uyudum
kapadim snra bir baktım üç olmuş saat :Dd
dusunmuyorsun yani
Iyiymis :)))
eh kısmen
Aynen ya kesinlikle. uyuyunca sanki herşeyi unutacakmış gibi
evet
Uykum gelmez ama uyuyup zaman geçsin acım dinsin isterim
Cevap
33Cevap
Keşke sadece uyku getirse. Yataktan çıkmak, yemek yemek hatta tuvalete bile gitmek istemiyor insan...
haklısın
Aksine sinir küpüne dönerim
33.media.tumblr.com/.../...nsjWKD1tqpesso1_400.gif
üzgünken, sevinçliyken, mutluyken, mutsuzken,
her türlü her ortamda çok uyuyasım gelir...
uykuuyu b seviyorsunuz anladım
Normalden fazla uyuma istegi ; depresyon belirtisidir.
bir dakika kaç saat uyudum ssayiyorm
on saat
icmem pek
olur unutturmam
Ooff hemde ne bicim uyurum mutsuzken uzgunken falan
neden mi cunku uykuyla uyusturuyorum beynimi , kaciyorum her seyden
uyaninca daha da mutsuz oldugum gercegide var caktirma😉😉😉😉
haklısın. .. kaçış sadece
sadece çok üzüldüğümde değil aynı zamanda sevindiğimde de uykum kaçar
Evet sırf dusunmemek, zaman gecsın diye en iyi ilacım
aynen.. benim de öyle
gelmesede uyurum. düşünmektense kendimi uykuya veririm
aynrn.
maşallah
ben on saat uyuyabildm
baya çok
Benim geliyor üzgünken hani uykum olmaz ama yatasım gelir yatıp o üzüntüyü unutasım
dimi ben de de.
gelir gider malıye işlerinden sorumluyum 😵🔫(dıkşınnnnnnnn..)
Şiddetli üzüntü uyku getiriyor. Yaşadım, biliyorum.
aynrn. .
Gelir. Ama ben uyuyup beni üzen şeyleri düşünmemek isterim. Bu yüzden galiba.
galiba ondan
Yatağa yatıp uyumaya düşünmeye üzülmeye çalışıyorum bende
hmm
uuzulmemek için care bence
Aksine uykum kaçıyor. Bazen cisimleri kırıp dökerim. :)
herkesin farklı gecistirme yöntemi.
sıkıntı yok uyku geldimi istersen kessinler genede uyurum
Üzgünken zamanın çabucak geçmesini isteyebilirsin bunun içinde uyuma etkili yollardan birisi
aynen.
Gelse iyi uyuyorum zaten 😊
gelir
direk yatağa gidiyorum üzüldüğümde
aynenn..
Malesef evet uyku bir nevi kaçış yolu :(
olsun.
dengesizlesiyor derken
bu halimden memnunum. .
bunalımda degilim ama.
Hımmm anladım uyardigin için sagol
Gunduz uzulup uyuyunca gecesi pis oluyo..
evet misal bak saat kaçta uyanıyorsun 3 te kötü biraz.
Aynen ya
Üzgünken uyuyabilene ne mutlu.
teşekkür
uykum kaçar üzgün ken uyyamam ve cok sigara icerim
iste bazimizda tersine bu durum
ben yoruldum zamanda uyyamam :)
bende
Ben her halükarda uyurum no problema 😂
aksine gozume uyku girmez
Asıl o zaman hiç uyuyamam
Yataktan çıkmak istemem
aynen
o nasıl bişey
pardon ya
haklısın bence de öyle
şu an tam o durumdayim
yok benim her halukarda uyuyasım geliyor.
fazlasıyla hemde günlerce çıkmam yataktan
üzgünken genelde içesim geliyor
değişik
Normalde bile uykum gelmez üzgünken hiç gelmez.
herkesin farklı işte
Benim her turlu uykum geliyor da bugun uyumadim :)
He yaw kalkasim gelmiyor
tam tersine gözüme uyku girmiyor o durumda
ivet
Evet
Keşke gelse.
Eveet😌
7/24.
Evet uyumak isterm
Depresyon
Aksine uykum kaçar.
Evet
gelmiyor.
tamam
Evet.
Yokk
evet
evet
Bazen olur.
Evet uyurum
uyudum uyandım. tekrar uyudum smdi uyandım. acaba biraz daha mı uyusam diyorum
Geliyo tabi
gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar