Yerli yersiz ağlıyorum. Çok mutsuzum. Her şeyde duygusallık bulup ağlıyorum nedendir?

ya tam sebebini bilen kurtulma yolunuzu yazacak olan var mı çoğu zaman haksızlığıma ve çaresizliğime ağlıyorum. İron man filmini bilirsminiz o filme bile ağladım ya. çok mutsuzum çünkü şuana kadar beni mutlu eden hiç bir şey olmadı çıktığım biri olmadı sosyal biriyim diye kimseyle konuşamıyorum bir dostum ble yok... nasıl çözecem bu sorunları yeter artık bıktım yaşadığım hayattan
Yerli yersiz ağlıyorum. Çok mutsuzum. Her şeyde duygusallık bulup ağlıyorum nedendir?
Cevapla