AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Bu dünyaya birdaha gelseydim aynı kişilikte gelmek isterdim
Teşekkürler
Ricalar
Beyaz köpekbalığı veya 17. yy da Ingiliz soylusu 😀
iyiymiş :)
Salıncak olarak doğmak isterdim oyş milleti sallardım :D
Sapık mısın yoksa psikolojin mi bozuk 😂
@almina18 :D sapıklıkla ne alakası var. Bak sana şu pp ye ne güzel manzara :D
neyse saygı duydum 😄
Yanlış anlıyorsun ya valla :D
Teşekkürler :D :D
Kuş olarak gelmek isterdim. Özgürce uçardım, sinir olduklarımın kafasını pislerdim :)
Penguen olmak isterdim bokum buz tutsun felan ehehe :D
ahaha niye böyle birşey istiyorsun ki :D
Bilmiyorumki ya hoşuma gidiyor böyle yumurtayı alıyor saklıyor felan karı dırdırır yok aylarca kebab :D bir penguen bul yumurtlasın tamam :D
ahaha :D bıkmışsın belli
Yok bıkmak istiyorum ama kız yok işte :D Bu hayatımı daha tamamlamadım ulen. D daha daha ölmedik heyt :D
daha zamanı vardır :)
Lanet olasıca zaman neyse :D bb
bb :)
Tabi kimsede demiyor gitme kal diye :D Lanet olsun bu dünya lanet olsun bu sevgi diyerek ayrılmak istiyorum :D Aranızdan nelveda bahtın açık talihin ak nolsun
golden retriever.. cidden ne yapmaya çalıştıklarını merak ediyorum :)
Ne yapmaya çalışıyorlar ki :D
bütün gün sevimlilik, ya da yatma hali.. amaç ne anlayamadım :)
ahhaha :D çok tatlılar ama
kiz olarak tabiki en rahati onlar herseyin ayagina gelmesini bekliyolar
Tabi çok rahatız...
rahat batiyo ama bir sure sonra zengin koca pesinde kosmayin bence eheheh
Kız olarak gelmek isterdim..
Zengin koca bul yat evde o çalissin sen ye ohh mis
Öyle olmuyor aslında ama peki :)
Ben yine şimdiki ben olurdum ama başkalarındaki ben değil
Teşekkürler
adli tıp uzmanı olmak isterdim ceset kesip biçeyim :D ya da behzat ç. gibi bir polis :D
Peki :D
suanki halimi geri isterim ben istemem baska bir seeey
Peki :)
Tamriel'de doğmak isterdim. Bir de Dragonborn olursam dadından yinmez.
haaha :D peki
Insan olarak geldik birde hayvan olarak gelmeyi isterdim mesela kartal olabilir özgürce uçmak isterdim
bu mümkün degil inancima göre ama. madem ki eglencesine sordunuz kedi olmak isterdim. nasil mirladiklari hep merak etmisimdir. iki kedim var.
eski sevgilim olmak isterdim kafası nası çalışıyo da b*k etti bir çuval inciri onu anlardım belki
Hayali karakterler de olabiliyor muyuz? :)
tabiki :)
Zümrüdü anka olurdum sanırım, bu şimdiki halime biçilmiş en iyi kıyafet olurdu..
İnsan eşrafi mahlukat iken başka bir seçenek aramaya ne hacet elbette insan
lakin illede başka bir bir canlı olarak yaratılacak olsaydım karınca olmak isterdim insanlarda olmayan dayanışma onlarda var...
ne olursa olsun zengin birisinin çocuğu olmak isterdim
Peki :)
insan:barrack
hayvan:at
eşya titreşimli dildo
bitki:kaktüs
cinsiyet: daima erkek
Teşekkürler
dünyanın nasıl bir yer olduğunu görüp bildikten sonra
bir daha gelmek istemezdim
Mantıklı :)
İnsan olarak acı çekmektense bitki olarak gelmek daha acısız
doğru :)
Bir daha gelmiyeceğimize göre bir şey olmak istemezdim.
Peki.
Görünüsüm şu secret melekler gibi olsaydı fena olmazdı
Ama her halime hamdolsun
:) Gargamel olmak istiyorum
Onlara yapılan bakım bize yapılsaydı bir farkımız olmazdı bence :) teşekkürler
@müsbet ahahaha ;)
Devir gargamel lerin devri :)
@müsbet öyle :)
:) kendime Azman isimli kedi edinsem Gartamel olma ihtimalim var mı :)
@müsbet ya sürekli güldürüyosun ;D
Edin edin :)
:) Gargamel olursam kanatlarıma ihtiyacım olmayacak :) Melek olman için sana verecem onları :)
Ay canım :)
:) secret melekleri seni kıskansın artık :)
Evet :) :) @müsbet
Ben maymuna benzeyerek dünya ya gelmişim
Ama maymun olarak doğmak isterdim mesela
Peki Teşekkürler :)
bu sefer kadın olmak isterdim ama bir daha gelmek gibi bişi yok :((
Yani :)
Kati kuralların dan dolayı sorunu protesto ediyorum :)
O kadar seçenek verdik nasıl katı :D
Kitap olmak isterdim. Cidden insanlar o zaman içimi açıp okuyabilir beni anlayabilirdi. -_-
Bn seni anliyöm =/
Yerun =/
Güzel bir yorum :)
Farklı cinsiyet olmak istemezdim çünkü kadın olsaydım fena yollara düşerdim 😊 İnsan olmak isterdim yine
sizün kişiliğinizle alakalıdır o. Teşekkürler.
Kişiliktir değil arkadaşlarımdan 😉 Elbet kötü yola iterlerdi beni☺
Hmm anladım.
koala, tembel hayvan, panda... En tembel, en çok yiyen, dünyayı en az takan, en yumuşak, en az sorumluluğu olan ne varsa, o olmak isterdim
1.90 iri bir herif olmk isterdim.. prof sporcu olurdum artı sabah aksam manken kldırırdım bacak boyu 110 cm minimum..
İnsan olarak ama bir angelina jolie bir serenay sarıkaya olarak olabilir :D
neden
beğeniyorum ikisini de ondan
insan dünyanın incisidir melekler bıle ınsana hızmet ıle gorevlendırılmısdır hatta bazı ınsanlar var kı ALLAH teala bazı meleklerınden daha üstün tutar
Kelebek olmak isterdim yaşayıp hemen bu iğrenç dünyadan kurtulmak için
peki :)
bir daha gelmenin imkanı olmadığı için bu soru çok saçma
Hayal gücünü çalıştır...
Tom Cruise olarak gelmek isterdim ya da kanun İmirzalıoğlu
Ahah tom cruise iyidir :)
Olabilir :))
Ben bir Kuzgun olsam sen bir yavru Baykuş yüz yüze buluşsak öperek çoğalsak? :D
İlginçmiş :D
Kız olarak gelmek isterdim gösterir elletmezdim :D :D
Peki:D
Tuhaf oldu ama biraz :D
yapanlar var aslında :D
öyle ama :D :D kız olmak isterdim yani ama şu an halimden memnunum yanlış anlaşılmasın :D
ahahha peki :D
:D :D anlaştık
Kollarım da çocukların sallandığı kocaman gölgesi olan bir ağaç
Güzel :)
cinsel olarak farklı olmak isterdim nedeni ne bileyim ya ben nedense kızları sevmiyorum ama kendimde kızım
Kendin kızsın zaten kızdan niye hoşlanasın..
Elmas olmak. Zengin insanların vücudunda değil sakin bir müzede koruma altında olmak daha iyi olur.
koala olmak isterdim 16 saat uyuyon yediğin önünde yemediğin arkanda ohh miss.
Bonobo olabilir:)) her sorunlarını sevişerek çözüme kavuşturan h hayvan kardeşlerimiz
İnsan , cunku yaratilmislarin en degerlisi insandir.
başka bişey olmak istemezdim gayet memnunum durumdan :D
Memnunum ya iyi veya kötü aynı böyle olmak isterdim
Bu yalan dünyaya, bu kadar yalan, dolan ve günahın içine tekrar gelmek istemezdim.
Bir daha dünyaya gelsen ne olmak isterdin
Diye sordular hikmet sahibine.
Güldü.
Bir dahası yok ! dedi.
Dinazor olmak isterdim. İnsanzıs bir doğada yaşayabilmek için.
Şimdiki aklımla osmanlı yükseliş döneminde yine ben olmayı isterdim valla dünya bizim olurdu arkamdan bol bol dua ederdiniz 😂😂
Gene insan olmak isterdim derviş falanda olabilirim yani ;)))
erkek olmak isterdim, hayat kadinlar icin zor malesef
Bir çınar agacı olurdum bence..
Güzel :)
tabiki insan olarak gelmek isterdim.. ve bideki erkek olarak gelmek isterdim... vauuuv la hayali bile guzell ^^
ahahha :D peki.
Hareketsizlikten nefret ederim. O yuzden bitki olmak istemezdim. Ama bir leopar olmayi isterdim
Yine insan ve cinsiyet olarak kadın olmak isterdim :)
Koala olmak isterdim benm ruh halimi cok yansitiyo:) tembel tembel tembel :))
Hz. Süleyman'ın eşi Belkıs olarak gelmek isterdim :/
Eski zamanlarda yasio olan prenses olmak isterdim :) ingiliz kraliyet Ailesine baya merakim var :)
Altın olarak doğmak isterdim, hiç bir zaman değerini kaybetmez.
mümkünse hiç bir şekilde gelmek istemem hacı ben :D