Sıralama yapacak olursam, şartlara bağlı olarak böyle bir durum olur;
1) En azından 2100 senesi gibi bir dönemde trilyoner olarak dünyaya gelmek isterdim. (Eski trilyon değil, bu dönemde ki trilyon yani karıştırılmasın) Böyle bir dünyada teknoloji mükemmel dereceye gelmiş, tabi insanların çoğalması ile daha kalabalık bir dünya olmuş ve açlık çok daha fazla ilerlemiş. Bu durumda ben kralın ötesinde bir saltanatlık sürerim.
2) Hayvan olarak silahların filan olmadığı bir dönemde tarihin en büyük ve en güçlü dinazoru olarak gelmek isterdim. Birde ağzımdan ateş çıkartırsam benden iyisi yok :) Dünyayı ateşe verip geçerdim :)12 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah :D iyiymiş
En İyi Cevaplar
<3 Tabikide Aslan <3 Galatasaray <3
https://i.hizliresim.com/7kMp2Y.gif3912 Yorumla
Soran+1 yılbak ya nasıl da damardan girdi :D Cimbombum eic olur ♡♥♡
- +1 yıl
Galatasaray <333
- +1 yıl
Bir savaşçı erkek olarak gelmek isterdim eski çağlardan
- +1 yıl
eksiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
+1 yılsanırım ben yine insan olmak isterdim evt bazen sırf bazı şeyleri diğer varlıklar göre daha iyi algılayabildiğimiz için canımız acıyabilyo fakat bence insanın düşünerek hissetmesi, aşkla bağlanması, bazen hata yapması, mutlu olduğunu gerçekten hissedilmesi ben bunun insanları gerçekten farklı ve gerçekten tam anlamıyla özgür kıldığını düşünüyorum işte ben bu yüzden dünyayabir daha gelsem yine insan olmak isterdim. :D
22 Yorumla
Soran+1 yılGüzel bir yorum :)
- +1 yıl
teşekkür ederim :)
+1 yılKimle evleniceksem onunla ayni hastanede yine insan olarak dunyaya gelmek isterdim ama dogustan evli ozgur sevgi dolu. Hayvan olmak istemezdim sayet olduysam da karinca ya da orumcek olmak isterdim. bitki olarak lotus cicegi olabilirdim amam papatya da fena olmazdi. eşya olarak barbie bebek olmak isterdim bir cocugu mutlu eden birsey olmak beni de mutlu ederdi :)
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel bir yorum :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
370Cevap
hayvan olarak gelmek isterdim heralde , özellikle gökdoğan olarak , dünyanın en hızlı kuşları arasında , yüksek yerlerden ( dağların zirvelerinde bulunan evlerinden ) yere doğru dalışa geçinde 360 km/sa i bulabiliyor :) , kuş dünyasının bugatti veyron u gibi bişey :D
https://i.hizliresim.com/Oq7Om5.jpg11 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi :)
Cidden erkek olurdum ben ya. Yanlışlıkla kız olduğumu düşünüyorum zaten.
174 Yorumla
Soran+1 yılAllah hata yapmaz :)
Soran+1 yılAnladım ama o şekilde anlaşılıyor o yüzden dedim.
+1 yılBill Kaulitz olarak dünyaya gelmek isterdim her halde. Cinsel isteklerini aynaya bakarak karşılayabilen bir erkek :d :d :d
Kız görüntülü hali erkekleri yakan, erkek görüntülü hali kızları yakan, Tokio Hotel grubunun solisti olan deli bir rocker ;)21 Yorumla
Soran+1 yılİlginçmiş :)
+1 yılHepsini olmak isterdim. Köpekler sahiplerine sadık sahibine bakınca ne görüyor ne hissediyor bilmek isterdim. Kadınların gerçekten çok farklı bir cicekten bir cikolatadan mutlu olabiliyor ufak bir hareketle kusebiliyor. Bitkilerin dağların herseyin bir ruhu var. Ne kadar farklı bir durum.
20 Yorumla
+1 yılmedia.feedfloyd.com/.../...7b81118be27f09c1a29.jpg belki o zaman tüm kötülükleri ben bitiririm.
22 Yorumla
Soran+1 yılDünyanın amacını anlayamamışsınız :) Teşekkürler
- +1 yıl
he yaa anlayamadım otuz küsürüne bedavadan geldik.. köyden yarın geldim cahilim.. :D ben dünyayı iyi anladımda dünya beni anlayamadı. tanrı olursam baştan ayar verecem 10 yaşındaki çocuğa kimse tecavüz edip öldüremiyecek sokakta bir gençkız bıçaklanmıyacak. afrikada bir anne kurumuş boş memesini sussun diye kocaman kalmış kafası bir deri kemik yavrusunun ağzına sokuşturmuyacak. ben tanrı olursam dünyada her dinin ve her inancın tanrısından daha merhametli ve onurlu bir tanrı olmak isterim.
+1 yılBen bir mendil olmak isterdim.
Düşünememeyi ama var olmayı tatmak isterdim.
Hissetmemeyi ama bir varlık olmayı sürdürmeyi isterdim.
Neden benim buyum yok şuyum yok diye sorgulamamak isterdim. Bir yaratıcı var mı merak etmemek isterdim. Beynim yok iken mantık yürütme imkansızken tabiatın yardımıyla yok olmaktan kaçınmaya çalışmak isterdim. Ben içgüdüleri dahi bulunmayan bir mendil olmayı ve hem var olmayı hem de var olmamayı bir arada yaşamak isterdim.10 Yorumlayan gelip yatan bir kutup ayisi.
prospect.highschoolmedia.org/.../...ar-300x225.jpg31 Yorumla
Soran+1 yılahha :D peki.
Doğuştan deli doğmak isterdim, hiç bir şeyle yükümlü olmak istemezdim, ağlamak istemezdim, düşünmek dahi istemezdim.
Belki de deliyimdir ben, ama akıllı delilerdenim.21 Yorumla
Soran+1 yılPeki :)
+1 yılHayvan olarak dünyaya gelip, dünyada insan postu giymiş bazı hayvanlara insanlık dersi verirdim.
101 Yorumla
Soran+1 yılİyi yorum Teşekkürler :)
Hayvan olmak isterdim. Nasıl da unuttun ama :( www.kizlarsoruyor.com/.../q2528124-insan-gorunce-tiksiniyorum
110 Yorumla
Soran+1 yılunuttuğumu nerden çıkardın :D gizli kullanıcıydın tanıyamam o yüzden :) hala aynı halde misin?
Soran+1 yılResimli daha iyi :) sen de de var :)
Soran+1 yılGözüm var zaten sadece :D bende sensin sandım o :)
Soran+1 yılpsikologa gitmeyecek misin? :)
Soran+1 yılBöyle olmaz ama :) sen bilirsin.
Kişilik & Karakter konusunda 812 cevap paylaştı. Valla bir saat dusundum kuy olmayi okyanusta balik grgedanligi bile ama ruh olarak kalmayi isterdim. gicik kaptiklarima karabasan sevdiklerimide korurdum
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel bir düşünce :D
+1 yılkara veba virüsü olmak isterdim. avrupanın yarısını kırdı zamanında. ey gidi ey
31 Yorumla
Soran+1 yılPeki :D
+1 yılinsan olarak gelmek isterdim ama herşey için a dan z ye farklı bir hayat kurmak isterdim.. şu anki hayatımdaki annem hariç herşeyi değiştirirdim...
11 Yorumla
Soran+1 yılAnladım peki :)
Dinazor, ejderha, komodo ejderi, timsah böyle vahşi şeylerden olmak isterdim. Boz ayı öküz ayısı kutup ayısı tarantula kobra.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
insan oğlunun ulaşamayacağı bir yer de yaşayan çevreyle uyumlu çok doğal düşmanı olmayan bir canlı...
12 Yorumla
Soran+1 yılGüzel :)
+1 yılBenim aklıma daha kariyersel bir sey geldi ilk. Mozart kadar ünlü bir müzik dehası olmak isterdim açıkçası ama sanat beni teğet geçmiş :))
11 Yorumla
Soran+1 yılahaha :D güzel :)
erkek olmak isterdim neden mi bir bezelye kutusu alıp tam ortasına delik açıp 12 den işemek isterdm sadfdsfdhgj
11 Yorumla
Soran+1 yılahaha ilginç bir istek :D
+1 yılBir daha gelsem dünyaya bir kez daha
Son bir daha, Bir daha gelmemek üzere
Güler eğlenir günümü gün ederdim
Ne yasaklarım olurdu nede kırmızıçizgiler
Bütün yasakları kaldırırdım.
Yaşatırdım en güzel duyguları yüreklerde
'Çalıntı'23 Yorumla
Soran+1 yılAlıntıyı anladıkta çalıntı derken :D
- +1 yıl
bir yerde okumuştum ama kimin yazdığını hatırlamadım bende çalıntı yazdım 😊
Soran+1 yılAnladım :)
bitki olsam, vahşi insanlar koparıp beni başkalarına satarlar 2 gün falan yaşarım. ya da su vermezler ölürüm. eşya olsam 10 yıl kullanıp atarlar. kaşıkçı elması oliyim en iyisi :D insanlar hayranlıkla bakarlar :D
20 YorumlaYine gesem Keşfetmeye devam ederdim
Bu dunyayı gezegenleri insanları herseyi keşfetmek kadar guzel ne olabilir... tatilfikri11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı. çok zengin bir ailenin şımarık oğlu... dünyanın götüne parmak atardım.. gezmediğim ayak basmadığım ülke bırakmazdım
13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :D
Soran+1 yılbulun bence :D
+1 yılRahle olmak isterdim kurani kerimi hep basimin ustunde tasimak isterdim..
34 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel :)
- +1 yıl
Eksileyen ateyiz.
- +1 yıl
İyi ki ey yüce insan...
- +1 yıl
İyi ki varsın *
Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ruzgar olmak isterdim, istedigim yerlere esebilmek icin.
21 Yorumla
Soran+1 yılGüzel :)
+1 yılBen erkek olarak dünyaya gelmek isterdim.
Şöyle dönüp bakıyorum da olan hep kızlara oluyor
Ben daha önce bir kızın tecavüz edilip üstüne bıçaklanıp yakıldığını ne gördüm ne de duydum.
#Özgecanaslan 'ı unutmadık unutmayacağız! ♥11 Yorumla- +1 yıl
Ben daha önce bir erkeğin* tecavüz edilip üstüne bıçaklanıp yakıldığını ne gördüm ne de duydum.
dünyaya bir daha gelmek istediğimi nerden çıkardın ki
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim ki tahmin.
+1 yılingiltere kraliçesinin kızı olarak gelmek isterdim :)
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
+1 yılGelmek istemezdim Allaha sürekli secde eden bir melek olmak isterdim 😌 Ama Allah benim için insan olmayı layık görmüş.
12 Yorumla
Soran+1 yılİnsan meleklerden daha üstün aslında :) ama onlarda hiç hata yapmıyorlar tabi :)
- +1 yıl
İnsan dünyadaki varlıkların hepsinden daha üstün çünkü diğerlerinde olmayan "akıl" nimetimiz var 😌
+1 yılİnsanların nerdeyse hiç elde edemedikleri ama çok da istenilen bir duygu olmak isterdim :))
12 Yorumla
Soran+1 yılGüzel :)
- +1 yıl
öyle sanırım :)
Tekrar kendim olmak isterdim yaptığım hataları bidaha yapmadan huzurlu yaşardım
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
Dünyaya birdaha gelseydiniz ne olmak isterdiniz diye sorsalar
Aynı ananın evladı olmak isterdim derim ❤11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel :)
Okabi çok mühim bir hayvan türü de azalmış hayrına artık😃
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir hayvan varmıymış gerçekten görüyordum da inanmyordum :D
+1 yılkendim. kendimi çok seviyom. herkes kendini sevmeli. kendim <3 ben
12 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah :)
- +1 yıl
ehe :)
Dünyaya bir daha gelsem erkek olarak gelmek isterdim herhalde, oh rahat
11 Yorumla
Soran+1 yılahha aynen :D
Yakışıklı bir erkek olsam bana yeter. ondan sonra bakarım başımın çaresine ajdbsjsn
11 Yorumla
Soran+1 yılahahha peki :)
Köpek olmak isterdim. İnsanoğlunun zerresinde bulunmayan sadakat ve vefa duygusu için.
11 Yorumla
Soran+1 yılgüzel :)
+1 yıl1800 lü yıllarda olmak isterdim ya da eski Çağda bir bilim Adam'ı insan olarak yani
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılsahibi şefkatli merhametli olan bir kedi olsam guzel olur 😊😊
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim kedim ol :D çok severim kedileri :)
- +1 yıl
Tamam bir dahaki sefere ☺😊😅
Soran+1 yıl:D :D
Bu sefer erkek olarak Dünyaya gelmek isterdim. Değişiklik olsun☺
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
+1 yılKedi olarak gelmek isterdim ama satanistin eline dusmemek sartiyla :D
11 Yorumla
Soran+1 yılahaha :D
+1 yılNe farkı varki eşyada yıpranınca atılıyor insanda yıpranınca ölüyor insan olmak isterdim kontrolümün bir başkasının elinde olmasını istemem
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki :)
Osmanlının en iyi dönemlerinde bir padişah olmak isterdim ilk işimde sömürgecilik olurdu Türkçeyi dünyada konuşulan dil yapardım şimdiki bebeler zahmet çekmesin yabancı dil diye :D
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Insan kendi haline bakıp bundan memnun olmamak için o kadar çabalıyor ki bu yüzden hayatı keşkelerle geçiyor. Ben yine bu ben olmak isterdim. Eksiğimle fazlamla. Çünkü beni ben yapan başkalarından ayıran yegane şey kimliğim, aklım, yaşantım vs. :)
10 YorumlaInsan olacaksam da Vehbi Koç un torunu olmak isterdim :)
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
Yine ben olmak isterdim :) başkasına alışmak zor olur :)
13 Yorumla
Soran+1 yıldoğuştan olacaksın zor olmaz :)
Soran+1 yılPeki teşekkürler :)
kızlar erkek olmak istiyor o zaman bende rest çekip kadıasdxcfzxbcv.. çarpıldım mk :D
11 Yorumla
Soran+1 yılhahahaa :D
+1 yılAy erkek olmak isterdim ben hayat onlara guzel erkekler cinslerinin kiymetini bilmeli
13 Yorumla- +1 yıl
erkek olmanın tek zorluğu evleneceğin kızı bulamamak :D
Soran+1 yılBencede :)
- +1 yıl
Ahaha korkma adanalı abim evde kalmazsın insallah buluruz birini :D
+1 yılGerçekten istemezdim. Sadece ruh olup dünyada dolaşmak ve olanları izlemek...
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel
+1 yılAk kuyruklu beyaz erkek albino geyiği olmak isterdim
11 Yorumla
Soran+1 yılGüzel :)
+1 yılDomates. İlla ki şu hayatta birileri üsüne basar ve üstüme basıldığı zaman salça olurum. Geri kalan hayatımda da millete salça olarak devam ettiririm
22 Yorumla
Soran+1 yılİlginç bir yaklaşım :D
- +1 yıl
Teşekkür eserim =))
arar bulurum yine seni severim.
hahaha guzeldi anladin mi inceyi hi anladin mi gulsene niye gulmuyosun.12 Yorumla
Soran+1 yılAnladım :D güleceğim bekle :D
insan olarak tabikide ancak erkek olmak isterdim sebebiyse sadece toplumumuzun onları daha rahat ve özgür kılması
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler :)
+1 yılÇörek otu; yine çok faydalıyım
174 Yorumla
Soran+1 yılAhahah güzel :)
- +1 yıl
Ahahaah :D
- +1 yıl
Hahaha :D
+1 yılKelebek olarak gelmek isterdim. Beni ne cennet beklerdi ne de cehennem. Hiçbir sorumluluğum da olmazdı. Ne güzel dertsiz tasasız 1 gün yaşar sonra ölürdüm. Artık siz ne boh yerseniz yiyin :D :D
10 Yorumla
+1 yılVallahi erkekler rahat doğruya doğru yakışıklı ve zeki bir erkek olarak gelmek isterdim, kızlarda makyajla fizikle bir yere geliniyor da erkekte tip olmayınca olmuyor, zeka da herkese lazım zaten
10 Yorumla
+1 yılayn kız olarak gelmek isterdim ama jennifer lopez olarak :DD
13 Yorumla
Soran+1 yılahhah peki :D
- +1 yıl
işin şakası tabi bu ama düşününce güzel :)
Soran+1 yılAynen :)
Yine insan olmak isterdim. Kendini koruyabilen tek canlı insan çünkü. Diğer canlılar çaresiz.
11 Yorumla
Soran+1 yılDoğru :)
Marihuana olurdum. Hem yasak hem vazgeçilmez hemde insanın aklını başından alırım oh mis 😎
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki :)
+1 yılSerçe olrk gelmek isterdim ya da ev kedisi :D mırrrrrr mırrrrr
11 Yorumla
Soran+1 yılAhahah güzel :D
+1 yılAyna olmak isterdim. . Herzaman var olanı göstermek gerçekçi olmak iyidir.
12 Yorumla
Soran+1 yılGüzel :)
- +1 yıl
:))
Tekrar ben olarak gelmek isterdim şu anki kafam ve bilgi birikimim ile.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
- Devamını Gör (588)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar