Bir kadının en tehlikeli zamanı otuzundan sonrasıdır.. Hem halâ genç ve güzeldir, hem de bir aptal değildir artık...
Bu söze katılıyor musunuz?

Bu söze katılıyor musunuz?


Doğrudur. Bazı konularda artık tecrübe edinmiş ve daha güçlü yaşamayı bilen kadın oluyor. Ama çok aptalsa değişen birsey olmayacaktır isterse 40 yaşında olsun..
Doğrudur, katılıyorum.
Ancak bunu tehlike olarak veya avantaj olarak görmek kişiye göre değişir.
Ben avantaj olarak görüyorum.
''Hem halâ genç ve güzeldir, hem de bir aptal değildir artık...''
Konunda geçen bu cümle benim için avantajdır. Evet aptal olmamasını da avantaj olarak görüyorum:))
Buna bir de olgunluğu ekleyebiliriz.
kadın pimi çekilmiş el bombası gibidir. Belli bir yaşı falan yok. her yaşta tehlikelidir.
Cevap
3Cevap
İyi bana yaklaşmayın o zaman...
Kesinlikle katılıyorum.
katılıyorum
Aynen öyle
haklı
Evet evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar