(Kekemelik) Konuşurken Cümle başlarında takılıyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi Allah rızası için?

Ben öncelerde çok kekeme biriydim. 17 yıl kekeme olarak hayatımı sürdürdüm. Gerçekten neler çektim neler. El kol hareketleri yapardım ederdim vs. Kendi çabamla, hergün 6 7 saat kitap okuyarak, nefes eğzersizleri yaparak baya bir düzelttim. şu an kekeme olduğumu bir allahın kulu anlamıyor. Allah'a binlerce şükür.
Lakin, konuşurken konuşma başlarına örneğin, Latif bey bugün bunu bana getirmemi söyledi. bu cümledeki La harfini çıkartırken zorlanıyorum. Yani ne yaparsam yapayım çıkmıyor ama cümlenin ortasında olsun bu latif harfi sorunsuz olarak söylüyorum. Cümlenin başına yaaa, hele gibi cümleler koyuyorum lakin bazen iş ortamında olmuyor sorun oluyor o kelamlar. Çok iş kaybettim o şekilde konustugum için. İşten bile kovuldum. Çok komik olaylar geçti başımdan :) Bana bu konuda yardım edecek önericek bir arkadaşımız varmı?
(Kekemelik) Konuşurken Cümle başlarında takılıyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi Allah rızası için?
Cevapla