Kızlar, özellikle gizli (olgun :P ) olanlar , buradaki nickinizin deşifre olmasından endişeniz nedir?

Sadece bir nickten ibaret olan burası için profilinizin deşifre olması ile olmaması arasındaki farkı çok merak ediyorum. Nedir yani gizlediğiniz, gerçekte olmayan profiliniz mi? Ben sırf bu yüzden iletişim kurmak istediğim bir gizli hatunla (inadı sayesinde!) iletişime geçemiyorum. O da istiyor ama işte gizliliğin hakkını veriyor.

Sizce ısar etmeli miyim onu kazanmak için yoksa bırakmalımıyımbekleyişi? hı söyleyin bakalım.
Güncellemeler
+1 yıl
Bana yaptığını unutma. Umarım sana da kimse yaşatmaz bu durumu.
Öpüyorum..
Kızlar, özellikle gizli (olgun :P ) olanlar , buradaki nickinizin deşifre olmasından endişeniz nedir?
Cevapla