Öpüyorum..
Kızlar, özellikle gizli (olgun :P ) olanlar , buradaki nickinizin deşifre olmasından endişeniz nedir?
Öpüyorum..
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bence ısrar etme... :)
Onu daha fazla şımartma, kendini bişey sanmasın, havalara girmesin :))))
Sen gel bir bakayım yamacıma :)) Havalara da girsin, bir şey de sansın ve şımarsında. Çünkü bana bunları hissettiren insan bunları çokça haketmiş olmaz mı?
Ne hissettiriyormuşum acaba :)
Güzel şeyler:) Karakteri de kendi gibi güzel bir kadın. Duruşu ile kadınsılığı ile karşısındaki erkeği etkileyebilecek gibi bir kadın, çekiciliği de üst seviyede olgun bir kadın. Hem bunlara sebep veren zekasından dolayı zeki bir kadın, kafa uyumu çok iyi olan aynı frekansın bilinmeyen denklemi gibi kadın:) Yani tam anlamı ile KADIN gibi hissettiriyor.
Çoookk teşekür ederim, aman bir şımardım, anlatamam.))
Bir de dalga geçiyor ya :(( Ben samimi şeyler yazmıştım ama.
Hayır yaa :(( dalga geçmiyorum, gerçekten hoşuma gitti, yani kadın ruhunu okşamayı biliyorsun.. :)
Kadın ruhunu, bilhassa senin ruhunu okşamak çok hoş! :) Sevindim. Ama sein gibi kadınların ruhları da okşanmalı...
Immmm :)) aslında çokda matah bişey değilim ama sen beni gözünde çokca büyütüyorsun.. :)
Matah ya da değil önemli olan, ne hissettirdiğin, ne hissettiğin ve leb demeden leblebiyi anlaman :) Yaşına göre olgunluğun hani böyle fiziki şeylerden bahsediyorsan o kısmı aşalı çok oldu. Çok güzel olup, çok seksi olan bir hatun salaksa zerre etkilemez beni.
Sende çok zekisin ve derin duygulara, hisslere sahipsin...
Teşekkürler tatlım:) Bunları senden duymak çok güzel. Sana karşı yoğunluğumu hissedebiliyor musun?
Evet...
Neler hissediyorsun? Ve bu hoşuna gidiyor mu?
Duygularını gerçekten yansıtıyorsun, yani dokunmadan dokuanabiliyorsun...
Dokunuyorum...
İşte bu nedenle seninle sanal yapılabilir...
Çok istiyorsun bunu... (bende çok istiyorum)
şu an sana daha fazla detay ve özel şeyler de söylemek istiyorum, bana bu imkanı vermeni çok istiyorum :((
Biliyorum ama olmaz :((
İçimdekilerle kalmak, sana aktaramamak çok kötü. Ki kaygıların ne ise emin ol sana her anlamda saygı duyacağım :/ Söz vveriyorum.
Benim kaygılarım kendimle alakalı...
Onunla da alakalı sana yardımcı olacğaım. Buna da söz..
Olamazsın, zira benim dugularım fazlasıyla derindir, özel sohbete girersem sana aşık olabilirim ve aşık olursam bunun hesabını kim verecek, sonrada acı çekerim, zira çok pis severim...
Sana acı çektirmemek için elimden geleni yaparım. Hani konuşabilirsek bunu daha iyi çözebiliriz. Birbirimizi anlarsak zaten emin ol kimse üzülmez. Ve senin de kontrollü olmanı sağlarım kendiminde. Bana bir şans ver hatunum?
Yoookkk, böyle gayet mutluyum ve hiç kimseyle özel sohbete girmiyorum, hele seninle hiç girmemeliyim, benim için çok riskli :)
Benimle de mutlu olabilirsin üzmem ki ben seni :( İki arkadaş gibi seninle sohbet etmek istiyorum.
Ben özelde kimseyle sohbet etmek istemiyorum... Böyle daha huzurluyum, zaten bu nedenle mesajlarımı da kapattım. Maalesef normal arkadaşlıkta kalmıyor, ya da çok fazla sorular soruluyor...
Ben seni çok iyi anlıyorum o yüzden de emin ol sıkmayacağım seni, Ayrıca dilersen engelleyebileceksin de hani inan seni senden daha fazla düşüneceğim. :((
Bana bir şans ver hatun? Dokunayım iyice..
Bilakis seninle bir kez sanal yaparsak, birbirimizden vazgeçemeyiz :)
Hem böyle daha arkadaşca ve eğlenceli oluyor bence, zaten bu siteye girmemde ki neden eğlenmek, oyalanmak, bazılarına laf yetiştirmek ve bazılarınada nacizane yardımcı olmaktır...
Benimde amacım çok farklı değil burada. Fakat vazgeçmek ya da ısrarcı olmak gibi takıntılarım olmayacak. Yani emin ol daha eğlenceli ve iki arkadaş gibi sohbet edeceğiz. Tamam istediğimiz zaman dokunacağız bir birimize ama hani bunu seni rahatsız edecek seviye ye getirmeden yapacağız. Burada ilkin olabilecek kapasiteyi hak etmiyor muyum yani :)
Fazlasıyla hak ediyorsun, ondan uzak duruyorum senden zaten, ayrıca ben çok önceden öyle bir karar aldım ve bu kararımdan çok memnunum :) Az önce başka bir soruya yine yaramaz bir cevap verdim, bazen yaramazlık yapmayı seviyorum ama ilerisine gitmiyorum... :))
Anlıyorum evet ama bu kararında sana da destek olacağım hem inan bak sadece iş sanalla değil çok da iyi eğleneceğiz birlikte :/ sadece o güzel gönlülün kapılarını aç bana.. Ne yaramazlık yaptın yine...
Ya birinin sorusuna cevap verdim saadece :)) Sende çok ısrarcı ve inatsın yaa :)
Ya aslında değilim burada belki de bana yazanlara bile cevap verme gereği duymadıklarım da oldu da sen farklı ve başkasın canım. Bu inadımdan da rahatsızım ama kaybetmek istemediğimden işte. Sende bunu anlıyorsun ama gel gelelim bana sarılmıyorsun :/
Yaa şimdi o kız neden öyle bir soru sordu ki :) İnsanı zorla kudurtuyorlar bu sitede uuuuvvvvv :)))
Dilinin ıslaklığını hissettim okuyunca :) Nerelerde gezer diye de düşündüm hani..
Her yerde... :)
Senin gibi hatuna teslim olunmalı, dil işlemeli tenimin her yerine, kaybolurcasına..
Eveeettt :) bazen teslimiyeti severim ama çoğu zaman sert olmalı ;))
Evet o sertlik de vücutta hissedilmeli o istek haz sertliğe yansımalı ki iyice haz ve zevk versin bedenimize. Ne kadar sert istiyorsun?
Ben sert hızlı severim, pek romantik olduğum söylenemez :)
Artık çıkmalıyım canım, iyi geceler ve tatlı rüyalar... ;)
Bende seks anında pek duygulu olduğum söylenemez. Sert, hızlı ve kendini kaybedercesine teslimiyet. Tutup altıma alasım geldi! İyi geceler bitanem, öpüyorum seni..
Hey! Nerelerdesin hatunum :)
Hey! hey:) Hatun...
Efendiiimm :))
Gelsene yamacıma özledim seni :))
yikide özelden sohbet etmiyoruz :)))
Ya yazsan artık da özelden buradaki gibi konuşsak fark etmiyorsa nolur ki ://
Nayııırrr nollamaaazz :)
Benim sana verdiğim değeri sen bana göstermek istemiyorsan tamam o zaman. Pes..
yaaahhh :((
Son olarak şunu söyleyeceğim, kendi nickini açığa çıkarmak istemiyorsan saygı duyarım x bir üyelik ile bana ulaşabilirsin. Ama bunu da yapmayacaksan, benimde yapacak bir şeyim kalmıyor.
Hatunum sen gelsene bu yana bi?
Evet yaa, sayende başım döndü benimde :) her cevabımda sen varsın...
Öyle başını dönderir, kucağıma düşürürüm :P Seni yaklayacağım diye girdiğim performansı hayatımın hiç bir evresinde göstermedim.
Ciddimisin :)
Evet ya, taktikler geliştiriyorum. Giriş saatlerini filan hesaplıyorum. Daha neler neler...
Ha bir de özelden güzel bir öpücüğü hakketmiyor muyum? :(
Gerçekten baya özveriliymişsin :)
Bu hakkediyorum anlamına mı geliyor yavrum? :P
Maalesef hayır...
Ben kaçar iyi geceler canım :)
:(((((((((((((((((((((((((( günden güne eritiyorsun beni. Bu gece de olmadı!
Hatunum günaydın :) İyi misin?
İyiyim teşekkür ederim :) sen nasılsın?
İyiyim bende, özledim ama bak :)
Yavrum orada mısın?
Sanırım artık sallamıyorsun beni, cevapta vermediğine göre durum bunu gösteriyor.
Sallamamak değil de, sohbete dönüşüyor ve her cevabımda yorum yapınca, başım dönüyor ve yoruluyorum...
Tamam cevaplamıyorum, takip de etmiyorum. Özür diliyorum. Sana ait kelimeler veya harfleri okumak, görmek hoşuma gidiyordu. İstem dışı da öyle bir yöntemle takip etmeye başladım. Bundan sıkılacağını tahmin etmemiştim.
Bırak bana yazmayı, gizli olarak bile sıkıldıysan artık yazmasan da olur.
Yaah lütfen alınmaaa :((
Gerçekten de bir manası kalmadı artık yazmanın, zaten sadece senin için giriyordum. Beni istemiyorsan, zorla istetmenin de elde tutulur bir yanı yok.
Bu kez kapattım üyeliği, hoşça kal.
:(((
Bana yaptığını unutma. Umarım sana da kimse yaşatmaz bu durumu.
Öpüyorum..
Ben naptım sana? söylermisin lütfen..
Kaç gündür burayla yattım burayla kalktım. Fiilen bir şey yapmadın yani bu hale soktun beni seni arar oldu gözlerim her cevapta, her soruda. Yoksa kötü bir şey yapmadın. Bir başkası da sana yapmasın ki sen yaşama bunları kıyamam sana.
Neyse, gittim.
İlk yorumlarda denk geldiğimizde , seninle aynı dili konuşabileceğimizi söylemiştim ve buna rağmen senden uzak duracağım demiştim, sonra bir kez daha aynı sohbet oldu aramızda ama onu dışında özel sohbete geçmeyeceğimi defaatle belirtmiştim, sanırım kendimi yeterince ifade edemedim ve seni umutlandırdım :((( Çok özür dilerim...
Özür dileme lütfen..
Uzamasın iyice ki bundan da sıkılma...
Artık nefret ediyorum bu siteden. Çünkü insan kafa dengi birini bulup ona dokunamıyorsa neyleyeyim burada boş boş zaman geçirrmeyi. Ha sende de ne inat varmış, ya da buradan nickini bilince ne olacaksa gerçekten bunu da anlamadım. Bildiğin neyse onunla kal madem, belki benim gibi çoktur burada, belki onlar benden daha şanslıdır.
İstenmeyen adamdan sevgilerle..
İyi geceler diliyorum...
"Bu üye aktif değil"
İyi geceler..
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar