Her şeyi bilerek yaşamak mı iyidir, yoksa bilmeden yaşamak mı?

Herşeyi bilmek sizce iyi bir özellikmidir? Yoksa herşeyi bilmek bir lanetmidir.. ilişikilerde mesala.. karşındakinin ne tepki verecegini kestirmek hareketlerde Veyahut.. Sevdiginiz kişilerin ne gibi tepkiler vericegini bilebilmek.. Yani herşeyi bilmek mi iyidir hiçbirşey bilememekmi?
Her şeyi bilerek yaşamak mı iyidir, yoksa bilmeden yaşamak mı?
Cevapla