Nefsime irademe hakim olamıyorum kölesi oldum ben bu kadar düştümmü nasıl kurtulurum?

Evet sıkıntılarım var eyvallah ama bıktım canım ne isterse onu yapıyorum üstümde bir atalet bir şey var resmen şeytanın kölesi oldum namaz kılmak istiyorum bir türlü başlayamıyorum sanki biri tutuyor söz veriyorum plan yapıyorum mesela yarın iyi kahvaltı yapılacak dengeli beslenilecek sigara içilmeyecek namaz kılınacak ders çalışılacak diyorum huzura ermek istiyorum ama yok olmuyor neden nasıl kurtulacağım ?
Güncellemeler
+1 yıl
İçimle kavga ediyorum düşünmekten bıktım vicdanım sızlıyor yiyip bitiriyor..
Nefsime irademe hakim olamıyorum kölesi oldum ben bu kadar düştümmü nasıl kurtulurum?
Cevapla